16 Ekim 2008 Perşembe

Derbi


Heralde son yıllarda Trabzon'un içinde olduğu en "derbi" denilebilecek maç. Çünkü hiç bu kadar iyi durumda olmamıştı Trabzon uzun yıllardır. Yani gerçekten de lig şartlarında iyi durumdalar, GS içinse aynı şeyleri söylemek zor tabii.

Maç öncesi genelde Trabzon'un kazanacağı yönünde düşünceler hakim. Fotomaç'ın yaptığı yazar araştırmasında Trabzon öndeymiş vs.. Bense bu maçı Trabzon kesinlikle kazanamayacak diyorum. Galatasaraylı olduğum için de değil, emin olun. Bunu futbolla açıklamak da zor, çünkü veriler Trabzon diyor.. Ama öyle. Tek bir engel var Cimbom'un önünde, o da milli takım arası. Bir ton oyuncusu Çarşamba'dan kalma olacağından bu sorun teşkil edebilir. Trabzon'un ise milli takım sorunu Cimbom'un 3'te 1'i kadar değil. Bunun dışında GS'ın yaşadığı konsantrasyon sorunu da olmayacak böyle bir maçta. GS, takım oyunu olarak hala umut saçamasa da, Trabzon'un da ciddi bir maç oynamışlığı yok. Beşiktaş maçındaki al gülüm, ver gülüm ile alınan 0-0'lık sonucu saymıyorum.. İlk kez bu kadar ciddi bir rakiple oynayacaklar. Ben Cimbom'un alacağını iddia ediyorum, plase beraberlik, Trabzon'un kazanması ise ciddi sürpriz olur. İddiaya açığım.

- Pazar 19:00

13 yorum:

ercü dedi ki...

bende fenerbahçeli olarak eminim gs nin kazanacaına ki trabzonu geçen yıllarda yada daha eskilerden duyduuma göre bi seri şampiyonlukları haricinde öle derbilerde aman aman ortalıı kasıp kavuran durumu olmamış.-anlattıklarına gre-her ne kadar içimden trabzon diede bağırsam bi yanım gerçekçi ol sonucu sende görüyosun dio:) ama o gerçekçi tarafım inş haklı çıkmaz=)

torres dedi ki...

fazla zorlanmadan deplasmanda işi götürürüz . maçın yıldızlarından biri de hüseyin olur . ciddi olarak . en zayıf halkamız kale kısmı ; tolga . yakarsa o yakar . ama o bile galip gelmemizi engelleyemeyecek . yenemezsekte kesinlikle bir puan alırız .

yenersek , öğle - akşam yemekleri bedavaya geliyor . ondan önemlisi fenerbahçe ile 10 olan fark , galatasaray ile de 8 e çıkıyor . ben en az bir puan alacağımızı düşünüyorum . favori bizim galibiyetimiz tabii ki .

Enes dedi ki...

Trabzon bu maçı alırsa yorum kısmından ben eşşeğim diye bağırırım.

Gol bile atamazlar bence ama o konuda idddalı değilim :)

ercü dedi ki...

enes bayağı iddialı yahu:) oyna kazan enes:P bas parayı o zaman:)

Enes dedi ki...

ehehee =)

Epeydir oynamıyorum bu hafta 40 lira yatıracağım bakalım..

Allahın izniyle kazanacağız parayı da maçı da:)

torres dedi ki...

gitti senin paracıklar enes . şimdiden geçmiş olsun paracıklarına =)

yarın gidelim bizde bir iddaa atalım ...

banko kocaeli , banko trabzon . eheh . bir de inter diyelim .

YK dedi ki...

Yorumdan Trabzon kazanamaz kısmını cıkarırsak, Trabzon kazanır der gibi yazmıssın..Medya Trabzon diyor,Trabzon formda, milli maç arası GS için sıkıntı oluşturur gibi..
Ayrıca Trabzon ciddi takımla oynamadı deyip, referans çizgiyi Beşiktaş'ın üstünden çekersek GS'ın da çok ciddi bir takımla oynadığını söyleyemeyiz. En fazla Bükreş der geçeriz..

Enes dedi ki...

@ TP#9

Abi inan Trabzonspor'un Ali Sami Yen'de Galatasaray'ı yenmesi gibi bir ihtimal hiç olmadı. Zaten en son 8-9 yıl önce mi ne yenmişler.

Belki... zor... çok zor.. imkansız :)

Çağlar dedi ki...

@bianconeri,
Şöyle birşey söyledim bir de yazıda; "Bunu futbolla açıklamak da zor"

Haklısın, okuyucuya neden GS'ın yeneceğini tam olarak anlatamadığım doğru ama futbolda ortada olan şeyini, verilerin boşa çıktığı zamanlar vardır ya, onlardan birinin olacağını düşünüyorum.

Ayrıca ciddi bir rakiple oynamak lafımı şuna dayandırarak söyledim; GS da ciddi rakiple oynamadı ama TS oynayacak kapasitede de değil bence, o yapıya sahip değil. Şampiyonluğu da öyle son haftalara kadar zorlayabileceğini düşünmüyorum ayrıca. Benim düşüncem budur.

Adsız dedi ki...

@ Enes

En son 2005'de yendiler. Symkowiak'ın harika golü ile maç 2-0 bitmişti.

Adsız dedi ki...

Hagi zamanında ASY'de yenilmiştik. Symzkowiak uzaktan bir gol atmıştı, son dakikada bir de kornerden Gökdeniz atmıştı. O maçtan dolayı ŞL biletini Trabzon'a kaptırmıştık.

Major dedi ki...

tp nin iddaa yatmış heralde =)))

ercü dedi ki...

enes parayı vurdun mu:P