31 Ekim 2009 Cumartesi

Tanrı'ya özenmek...


God of War. Bilen, duyan, oynayan mutlaka vardır. Oyun, konsol oyunu, PC'de yok. God of War 2, emulatörlerle falan oynanabiliyor ama, ı-ıh. Tavsiye etmem, hiçbir zevk vermiyor, zaten dil de Rusça falan oluyor. Neyse.

Arkadaş, God of War 3 geliyor, bomba bomba geliyor.. İnsanı özendiriyorlar. PS 3 ve Xbox 360'da çıkacağı için, bana uzak bir oyun malesef. Ancak GoW 2'yi PSP'de oynamıştım. Göt kadar ekran olmasına rağmen günlerce başından kalkamamıştım, ki oyunu öyle delicesine oynadım ki, 3 gün falan sürdü bitirmem. Bitince de bir oturup ağlamadığım kalmıştı üzüntüden. İnanın bu tarz fantastik oyunlardan, filmlerden de nefret eden biriyim. Ama öyle bir işlenmiş ve oynadıkça öyle bir bağlanıyorsunuz ki, bayılmamak mümkün değil. Şimdi 3.'sü çıkıyor ve ben çaresiz takip ediyorum. Çünkü yine PC'de olmayacak ve ben oynayamayacağım. Nitekim çıksa bile yayınlanan resimler ve videolardan falan anladığım kadarıyla oyunu oynayamayacaktım, benim makinanın kalbi yetmez.

2 yorum:

Enes dedi ki...

Baba yalnız PSP'deki oyun serinin devamı olan 2. oyun değildi, ilk iki oyunun öncesini konu alan bir ek yapım diyebiliriz. Kratos'un komutanlık günlerini oynuyorduk.

Ayrıca GoW3 sadece PS3'e çıkacak. Sony'nin en özel yapımını Microsoft'a kaptırması tarihin en büyük kıyamet alameti olurdu sanırım...

Bir de bu oyuna Ultimate Edition yapacaklar... İnanılır gibi değil içeriği;

http://gameovertr.wordpress.com/2009/10/30/god-of-war-iii-ultimate-edition-duyuruldu/

Enes dedi ki...

Bir de 18+ olaraktan şu güzelliği de izleyin lütfen;

http://www.youtube.com/watch?v=rVQNdMF6TDM