13 Temmuz 2010 Salı

Verin gitsin!


Dünya Kupası'nda oynadığı sadece 2 maçtan sonra talipleri arttı Elano'nun. Juventus, CSKA gibi birçok kulüpten ciddi teklifler geldiği söyleniyor. Son söylenenlere göre CSKA, Honda + 7 milyon euro gibi bir teklif sunmuş Galatasaray'a. Yönetim ise nakit 12 milyon euro'da ısrar ediyormuş.

Açıkçası Dünya Kupası'nda çıkardığı 2 çok iyi maça rağmen ben hala Galatasaray'a çok yararlı olabileceğini düşünmüyorum Elano'nun. Çok kaliteli bir adam olduğu kesin ama bu ligde ve bu takımın sisteminde iş yapamıyor. Yapamayınca da gelip defanstan top almaya falan kalkıyor, çabuk yoruluyor öyle olunca da. Gerçi defanstan iyi top çıkarabilip, bu pasları ilerde de iyi tutabilsek o zaman Elano daha iyi katkı verebilir ama garantisi yok.. Keita çok iyi paralara satıldıktan sonra, Elano için de 6-7 milyon gibi bir rakama razıydım ben, satılmasını da istiyordum. Ki Honda + 7 milyon düşündüğümden çok daha mükemmel bir teklif. Duran toplarda çok etkili ve 10 numara pozisyonu denilen mevkiiye çok iyi uyabilecek bir adam. En azından Türkiye Ligi'nde.. Kısacası eğer haberler doğruysa, bence çok çok iyi rakamlar, acilen verilmeli..

Nasıl ki ortalıkta Topal için 10, Arda için 15 M'ler dönerken değerlendirip verilmediyse bu kez de, umarım ilerde pişman olunacak bir şey yapılmaz.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

buca'yı nasıl görüyorsun?

Enes dedi ki...

Dünya Kupası'nda oynamak için tüm sene ayağını sakınırsan, en ufak bi sakatlıkta kenara gidersen, oynamazsan Allah böyle belanı verir işte ikinci maçında perte çıkarsın.

Umarım satılır, gıcık olmuş vaziyetteyim zaten kendisine...

Çağlar dedi ki...

@adsız,
Ne alaka anlamadım ama ciddi ve iyi niyetle sorduğunu varsayarak kısaca şöyle söyliyeyim..

Sonuçta bir alt ligden bir üst lige geçmiş bir takım hakkında varsayımda bulunmak mümkün değildir hiçbir zaman. Flaş bir patlama daha yapıp ilk 5'i de zorlayabilirler, idare edip ortalarda da takılabilirler, rezalet duruma düşüp tekrar Bank Asya'ya da düşebilirler. Benim tahminim ortalarda bir yerlerde olacakları yönünde.. Umarım çok iyi yerlere gelirler.