9 Ekim 2010 Cumartesi

Hain Mesut! #2


Salak gibi bütün hafta Mesut'u konuştuk. Adam Almanya'yı seçeli kaç yüzyıl olmuş, biz sanki yeni olmuş gibi bütün hafta bunu tartıştık. "Mesut gol atarsa sevinir mi?" konusunu konuştu bütün ülke. Gittik maçta da çocuğu ıslıkladık. Ne tuhaf bir ülkeyiz yahu.. Neymiş, Mesut Türkiye'yi seçmeliymiş. Mesut, Türkiye'yi seçseydi, Dünya Kupası'nda oynayabilecek miydi, onu geçtim, bu performansını verebilecek miydi? Belki yarısını bile veremeyecekti. Sıradan gurbetçi bir Nuri Şahin falan gibi kalacaktı elimizde. Adam orada potansiyelini gösterdi ve Real Madrid gibi bir takıma gitti. Bizde oynasaydı muhtemelen bütün yaz gazeteler hangi Türk takımının Mesut'u istediğini tartışırdı.. Bırakalım bunları, olan olmuş. Adam "gol atarsam sevinir miyim bilmiyorum" dedi, golünü de yazdı, geçti. Sevindi mi, evet yüzünde tebessüm vardı. Ama zaten bütün maç hayvani bir protesto aldığı ülke önünde çılgınlar gibi sevinemedi. Bu adamın Türk tohumlarıyla doğru düzgün alakası yok, futbol yaşantısında hiçbir Türk'le bağıntısı olmamış, çocuk üzerinde en ufak bir emeğimiz yok. Yine de her fırsatta Türk'lükle gurur duyduğunu dile getiriyor. Ben olsam "işinize bakın kardeşim, Alman'ım ben" der geçerim. Ben yine de bu çocukla gurur duyuyorum, kararı çok doğru olmuş, iyi ki Türkiye'yi seçmemiş.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Evet çok haklısın ama kusura bakma nuri şahin orta sınıf bir gurbetçi değil yaşı genç ve Almanya'da gayet iyi bir performans göstererek üst sınıf bir oyuncu oldugunu ispatlıyor.Ben nurininde iyi bir takıma gideceğine inanıyorum.

BasitOyna Blog dedi ki...

Türk milleti basit bakamıyor olaya, milliyetçi duygularla hareket ediyorlar. Eline sağlık Çağlar, aynen düşündüklerimi yazmışsın.

Mehmet Dinler dedi ki...

@adsız

Nuri Şahin'e sıradan gurbetçi gibi bakan bir Fatih Terim vardı ki bu adam takımın kilit oyuncusu olmadıysa şimdiye kadar en büyük sorumlusu da odur.