2 Aralık 2009 Çarşamba

Farmville salaklığı


Geçmiş olsun, beni de vurdu. Ne yapacam bilemiyorum.. Gözüm döndü resmen. Her gün ekinleri ekip, toplamaya, para biriktirmeye, bahçeyi güzelleştirmeye, hayvan, ağaç bilmem ne almaya başladım. Evde olduğum sürece yarım saatte bir kontrol ediyorum. İşin kötüsü, gerçek zamanlı bir oyun olduğu için, her bir şey ekişimde, mecburen saat-zaman hesaplaması yapıyorum falan.

"Hmm, 12 saat sonra ekinler baş verecekmiş, saat şu an gece 1, demek ki yarın öğlen 1'de toplayacam, iyi iyi yarın nasılsa öğlene kadar evdeyim."

"Bu 2 günlük ekin, 2 gün sonra bu saatte okulda olacam, bunu ekmeyelim. Onun yerineee... Hee evet, 8 saatlik şunu ekelim, sabah okula giderken toplarım."

Yani durum fena, kurtulması zor görünüyor, bıkana kadar kilitleyecek artık, yapacak bir şey yok. Allahtan vizeler yeni bitti.

2 yorum:

ercü dedi ki...

off ne dion hacı kitlio adamı başına yaa :) bu akşam bana tavuk göndersene :D

Adsız dedi ki...

Merak etmeyin bi zamandan sonra bıkıyorsunuz. (: