20 Haziran 2011 Pazartesi

"But tonight, we dine in hell"


Ujfalusi-Reyes-Forlan tripodunun ilk ayağı bugün imzayı attı. Yarın da Reyes'in gelmesi bekleniyor. Forlan'da pürüzler sürüyormuş, diğer yanda Drogba'dan iyi haberler geldiği söyleniyor. İkisinden biri alınacak gibi duruyor şimdilik. Bu ikisinden birinin Türkiye Ligi'ne kazandırılması büyük başarıdır. Bazıları coşup "oha Forlan-Drogba mı?" olayına giriyorlar, ikisi birden patlarsa, fena çakılırlar.. Sonuç olarak, tabii ki bu zaman kadar bir sürü büyük transfer, büyük balonlara dönüştü, önemli olan transferin büyüklüğü değil, sahaya konacak oyunun büyüklüğü. Elano, Misimovic, Lincoln, Jo, Dos Santos ve niceleri..

Ujfalusi'yi beğenmeyenler var, 2 milyon ücreti çok bulanlar var. Allah aşkına piyasada defans oyuncusu kaynıyor da, Galatasaray mı almıyor? Zamanında Ersan'a 5-6 milyonlar verilmedi diye ateş püsküren taraftar, şimdi bu adam 32 yaşında diye verilen 2 milyona çok diyor. Ben de şunu söylüyorum..

Gözünüzü seveyim, 1 milyona mı alacaktık Athletico'nun stoperini? Adamların taraftar forumlarında bile "huge blow" şeklinde yorumlanıyor 2 milyon. Yani Madrid taraftarı bile "büyük kazık yedik, bedavaya gitti" diyorlar. Ama biz verilen parayı çok buluyoruz. Arkadaşlar farkındasınız değil mi, gelecek olan adamlar bu sezon Galatasaray'da ne CL, ne EL'de top oynayamayacak. Koca 1 sene dünyada kimsenin izlemediği Türkiye Ligi'nde top oynayacaklar sadece. Buna göre adam alıyoruz, bu minvalde adam ikna ediyoruz. Hatırlatayım dedim.

Hatta bence Ujfalusi-Reyes-Forlan üçlüsünün tamamı gelirse, evet belki hepsi başarılı olabilir, ama olumlu performans sergilemesi en yüksek ihtimal olan adamın Ujfalusi olduğundan adım gibi eminim. Kaya gibi adam. Sert, tecrübeli, güçlü. Yüreğiyle mücadele eden. Tam Türkiye Ligi stoperi işte..

"4-5 milyon verip Serdar Kesimal'i alalım" diyenler, hatta "Ujfalusi'ye bu kadar para vereceğime biraz daha koyup Serdar'ı alsaydık" diyenler var. Hahahah. Ya bu Ersan, Serdar gibi olağanüstü genç yetenekleri bir tek biz mi keşfediyoruz? Hepimizden on numara scout olur valla. Dünyada bizden başka kimsenin haberi yok çünkü bu adamlardan.

Hadi eyvallah.

3 yorum:

Major dedi ki...

boboyu alın rahatlayın bence..

Ogulcan dedi ki...

Bu sene 2 kupa da Galatasarayın diyorum :)Birde kaptan Spartacüs'ün yeni sezon ne zaman başlayacak bir bilgin var mı? Starz'ın sitesinden baktım ama herhangi bir açıklama yok, 2012 diyorlardı en son.

Çağlar dedi ki...

Vallahi ben de bilmiyorum.