20 Haziran 2011 Pazartesi

"Yaradanımız aynı olamaz!"


Bundan 7-8 ay önce Spartacus Orospuları yazısında, Spartacus: Blood and Sand dizisinin hatunlarından bahsetmiştim. Tabii ben bloga 35. kez ara verdikten sonra, Spartacus'ün 2. sezonu (God of the Arena) başlayıp bitti bile. Amına kodumun dizisi 6 bölüm sürdü zaten, ne olduğunu bile anlayamadık. Hay sikiyim, kafam karıştı, ne anlatacaktım lan ben?

Heh hatırladım. Tabii yeni bir Spartacus sezonu demek, yeni memeler ve yeni mincolar demekti. Sezona bir hışımla giren Gaia zaten herkesi mest etmişti ama benim gözüm başkasındaydı. Köle Diona rolündeki Jessica Grace Smith.

Şurada resmi Facebook sayfası var. Oradan bir sürü resmine, bilgisine vs. göz atabilirsiniz. Ara sıra durum güncellemesi de yapıyor, işte yok efendim Los Angeles'tayım, arkadaşlarla Arjantin'e geldik, Mado'da dondurma keyfi falan..

Hiç yorum yok: