16 Ağustos 2016 Salı

Suicide Squad - (Margot Robbie + Will Smith) = 0


Suicide Squad çeşitli ülkelerde vizyona girdikten sonraki yorumlar ve IMDB puanının düşük kalmasını "aşırı beklenti"ye yormuştum. Ama hakikaten kötü filmmiş yahu. Zaten süper kahraman filmlerinden pek haz etmem. Deadpool ile bu ön yargımı biraz kırmıştım. Bunu da o lezzete yakın, şakası bol olarak düşündüğüm için daha farklı bir beklentiye soktum sanırım kendimi. Gerçi Deadpool çok başka bir seviye. Bir süper kahraman filminden çok daha ötesi. Neyse.

Açıkçası ben fragmanın neredeyse tamamen Harley Quinn odaklı olduğunu görünce filmi de o çizgide ilerliyor sanmıştım. Ki öyle olsaymış çok daha güzel olacakmış belli ki. Yapımcılar film bittikten sonra bir boka benzemediğini anlayınca fragmana dayamışlar Harley'i. Filmi götüren de zaten Harley Quinn rolündeki Margot Robbie'nin güzelliği ve rolüne kattığı sempatikliği. Biraz da klişe hikayeli Deadshot rolündeki Will Smith idare ediyor maçı, o kadar. Bu ikiliyi çıkardığınızda 3. sınıf bir fantazi filmiyle baş başasınız.

Filmde kesilen çok sahne olduğu söyleniyor. Zaten fragmanda gördüğümüz bazı sahneler de filmden çıkarılmış. Joker'in bir çok sahnesinin kesildiğini biliyoruz, ki bana göre Jared Leto gayet de güzel Joker oynamış. Kesilmese ve hatta biraz daha o role ağırlık verilse daha iyi olabilirmiş.

Kısacası bir süper kahraman filminden çok, kötü adam rolünde büyücülerin, ruhani varlıkların ön planda olduğu, hangi karakterlere odaklanması gerektiğini kestirememiş kötü bir fantazi filmi olmuş Suicide Squad. Bu tarz şeylere bayılıyorsanız, vaktiniz  de çoksa gidin deneyin. Dünyanın en kötü filmi olmasa gerek.

Bir dokundurma da 3D'ye yapmak istiyorum. Bu saçmalık artık azalarak bitmeli. Filmde 3D'lik tek bir sahne yok desem yeridir. Ve malesef ki 3D izlemekten başka şans sunulmadığı için zorla izlemek zorunda kaldık. Ben 3D olayını komple gereksiz bulurken, bir de böylesine 3 boyuta hiç ihtiyaç duyulmayan bir filmde bunun dayatılması saçmalıktan başka bir şey değil.


Fakat Margot Robbie.. Film boyunca "tatavayı bırakın da Harley Quinn'li sahnelere gelin" modundaydım. Ona yeterince vakit ayrılmaması büyük hata ve bence pişmanlık. Dediğim gibi fragmanların ona odaklı olmasından bu pişmanlığı anlayabiliyoruz. Ayrıca bir Harley Quinn projesinin planlandığı duyurulmuştu ama çıkması için baya beklemek zorundayız sanırım. Bir daha asla DC filmine gitmem ama tamamen Harley Quinn odaklı, Margot Robbie'nin oynadığı bir film yapılırsa gidebilirim.

Hiç yorum yok: