11 Kasım 2008 Salı

Bir kez izlenebilecek olağanüstü bir film!

Requiem For a Dream

Kendimi sıkı bi sinemacı sanırdım. Bi bok değilmişim. Şu 2000 yapımı filmi daha az önce yeni seyrettim. Bu kadar depresif bi film olamaz ya. Mesela insan bi filmi çok çok beğenir ve hemen yedekler ya. Ben de bu filmi acayip beğendim ve anında shift+delete yaptım. İkinci defa izlenmeye cesaret edilebilecek bi film değil. Ölmeden önce kesin izlenmeli ama, bir defa, o kadar. Yaşama sevincimi kaybettim ulan.

Ayrıca Reign Over Me ile benzer bi yönünü buldum. Ben ağlamayı çok severim depresif filmlerde ama, bu film ağlamaya fırsat bırakmıyo. İlginç bişey. Ağlamak istedim, ağlayamadım, daha da beter oldum. Tepkisiz kaldım. Reign Over Me de öyleydi.

4 yorum:

Sheed dedi ki...

4 gün diyorum.. etkisinden kurtulmak için.. minimum.. ama öyle böyle bi etki değil..

Spicoli dedi ki...

Ellen Burstyn da ne döktürür burda be.

Adsız dedi ki...

müzikleri ile de insanı iyice sıkıntıya sokuyor. izlerken sanki ben yaşıyormuşum gibi üzülmüştüm. harika bir bence de

bRn dedi ki...

güzel tespitler hocam. bittikten sonraki ilk tepkim yaşama sevincimden olduğumdu, gidip yatmıştım.

Çok tavsiye ettiğim, zorla izlettiğim olmuştu zamanında ama oturup 2. kez izlemedim, izlemem.