5 Kasım 2008 Çarşamba

Buzzz gibi "Ayranlı Gazoz"


Bugün okul dönüşü girdim alışveriş merkezine. Ne alsam, ne alsam... İçim de yanmış sabahtan beri. Canım soğuk birşeyler istiyordu ama kola falan deği böyle, farklı tarzda birşeyler. Schweppes mi alsam acaba falan dedim sonra hiç denemediğim birşey deneyeyim dedim. İçim Pasifik diye bir içecek gördüm. Daha önce reklamlarda da görmüştüm ama pek umursamamıştım. Ayranlı gazoz! "E madem ayranı da, gazozu da seviyorum, bir de ayranlı gazozu deneyeyim" deyip kapıverdim bir tane.. Güzel de görünüyordu.

Çıktım dışarı. Kutunun dışı da böyle nemli zaten, buz gibi duruyor. Üzerine baktım, her ayranın üzerinde yazan "çalkalayınız" yazısının yerini "çalkalamadan açınız!" uyarısı almış. Açtım pıss diye. Bir heyecanla ağzıma götürdüm. Daha ilk yudumu alır almaz, resmen öğürdüm. Tüküresim geldi ama kalabalık ortamda yere de tüküremedim, o iğrenç sıvıyı yutmak zorunda kaldım. Sonra da kutuyu direkt, hiç düşünmeden attım çöpe.

Allahım o nasıl bir iğrençliktir.. Ayranı da çok severim, gazlı içeceklerin her türüne de bayılırım, çorbayla bile içerim hepsini. Ama bu çekilecek gibi değilmiş yahu. Böyle bir iğrençlik olamaz. Bunu yapan İçim firması hiç tadına bakmamış mı yahu?

6 yorum:

psikolojibu dedi ki...

abi o değilde burada post görmek insanı mutlu ediyor..Seyrek de olsa yazman güzel olur..

Çağlar dedi ki...

Eyvallah. Aklıma geldikçe bişeyler karalayabilirim. Ama ara ara 1-2 haftalık boşluklar olursa kızmak yok.

Kaan Mert dedi ki...

Sen 1-2 haftada olsa da yaz biz kızmayız :D

Adsız dedi ki...

bakın, zevkler ve renkler tartışılmaz diye bir şey vardır. içip, beğenmediğiniz bir likiti diğer insanlara 'bakın bu kötü, almayın, pişman olursunuz' diye dikte ettirmeniz hiç hoş değil. yapmayın.

ali ülker

Mehmet Dinler dedi ki...

Geceden kalmalar için bu içecek. Alkolü fazla kaçırıp baş ağrısı çekenler ayranla sodayı karıştırıp içiyorlar bunlar da o güruuhtan yarar sağlıyor ama astarı yüzünden pahalıya geliyor sanırım.

Çağlar dedi ki...

@adsız, ali ülker;
Zevkler ve renkler tartışılmaz. Bu yüzden blogun adı Çağlar Yıldız. Yazdıklarım genel geçer yargılar olduğunu iddia etmiyorum. Düşündüğüm şeyi yazdığıma göre yazdıklarım tamamen benim görüşlerimi içermektedir. Zaten o yüzden bunları kişisel bi blogta yazıyorum.