28 Mart 2017 Salı

Calvin

IMDb: 7,1 / ÇYDb: 7,5

2017'nin merakla beklenen filmlerinden Life, Cuma vizyona girdi, dün izlemeye gittim ben de. Konusu ve oyuncu kadrosu itibariyle kağıt üzerinde epey heyecan verici bir film. Uygulamada da hiç fena değil. 

Öncelikle, beklentiyi çok yüksek tutmamak gerek. Uzay filmleri konusunda bir yenilik vaad etmiyor. Ama çok iyi yaptığı bir şey var. Bu zamana kadar yapılmış olan uzay ve "alien" filmlerini çok iyi harmanlamış ve hepsinden bir şeyler kullanmış. Bu sebeple de bolca klişe var, evet. IMDb'de 7 puanda kalmasının sebebi de muhtemelen bu. Öyle hayranlıkla bakıp "bu nasıl olur ya" diyeceğimiz yerler pek yok. Onun yerine bolca gerilim vaad edilmiş. Bu açıdan da epey başarılı olduğunu düşünüyorum. Akıcı ve kesinlikle sıkmayan bir film. Bu anlamda benim beklentilerimi karşıladı.

Filmin oyuncu kadrosundan bahsettik ama şunu söylersem spoiler olmaz sanırım. Koskoca Ryan Reynolds'ı figüran gibi kullanmışlar resmen. Filmin daha 30. dakikasında falan ölüyor herif. Baya şaşırdım. Ama özellikle Jake Gyllenhaal'a güvenerek gittiğim bir filmden daha memnun ayrılma serisini devam ettirmiş bulunuyorum. 

Bu arada filmin sonu itibariyle devam filmi gelecek gibi duruyor. 

Hiç yorum yok: