7 Ocak 2016 Perşembe

Second Clap!


Bence son yılların en iyi korku filmiydi The Conjuring. Olay çok korkmak falan değil. Ben hiç bir korku filminde ciddi anlamda çok fazla korkmadım. Bunu sinemada izlemiştim ve evet korkutucuydu. Ama klişe olan bir mevzuyu anlatış biçimleri, oyunculuk ve korkunç sahneler çok kaliteli ve orjinaldi bana kalırsa. The Conjuring dışında; The Exorcist (orjinal olan) ve The Shining'i saymazsak, gerçekten çok beğendiğim bir korku filmi daha gelmiyor bile aklıma şu anda..

Her neyse. Filmin ikincisi geliyormuş. The Conjuring 2: The Enfield Poltergeist. Haziran'da vizyona girecek. Korku severler ve benim gibi ilk filmi beğenenler için güzel haber. Baş rollerde yine Patrick Wilson ve Vera Farmiga var. Bu kez başka bir olayı çözmeye çalışıyorlar.. Fragmanı buradan izleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok: