30 Haziran 2009 Salı

Arda Turan - Fenerbahçe - Galatasaray


Bu üçlü arasındakiler tuhaf. Türk futbolunun pek şahit olmadığı türden şeyler geçiyor. Fenerbahçe inatla istiyor (bir yalanlama da gelmediğine göre), Galatasaray "parayla alamazsınız" modunda devam ediyor. İlginç tabii.

15 milyon avroların ortada döndüğü söyleniyor, bilemiyorum. Ciddi bir para. Ama Fenerbahçe bence kendini küçültüyor biraz. Arda zaten defalarca söyledi "olamaz böyle birşey, parayla ölçülebilir birşey değildir bu" diye. Ben GS'lı olduğum için söylemiyorum. Yani sadece Arda için değil, örneğin Tuncay için de aynı şey geçerli, mesela. Profesyonellik falan tamam da, GS-FB davası bu ülkede farklı bir boyutta. Arda'nın "kesinlikle Fener'de oynamam" tutumunu hoş karşılamak gerek. Haklı adam.

Fenerbahçe'nin 5 kez falan ciddi teklif götürdüğü söyleniyor ve yalanlama gelmediğine göre doğru gibi. Aziz Yıldırım'ın yapmaya çalıştığı şeyi de anlıyorum. Emre'den sonra Arda'yı da kaparak öpücük göndermek istiyor Galatasaray camiası ve taraftarına. Ama daha fazla ısrar kendini rezil eder sadece. Paranın satın alamayacağı şeyler edebiyatı tam böyle durumlar için işte.

8 yorum:

Mustafa dedi ki...

caglar sence arda 15 milyon euro eder mi? bence daha fazla ederde.

bence orada arda ikinci planda idi, aziz yıldırım paramla senin en pahalı oyuncunu, ruhunu bile satın alabilirim gibi bi mesaj vermek istedi. souk savas gibi bi sey yapmaya calıstı.

Çağlar dedi ki...

Kaç para eder bilmem ama en pahalı Türk oyuncusu olduğu kesin.

Zaten ben de onu söyledim işte, Aziz Yıldırım'ın amacı oydu zaten. Ama alamayacağı belliyken daha fazla ısrar kendini küçük düşürür diyorum işte.

Zamanında Fenerbahçe taraftarı da düşürmüştü. "Emre bitti, sıra Arda'da" gibi bir pankart açmışlardı Emre'yi aldıktan sonra. Bu da bir talihsizliktir. Ben zamanında şu yazımda bahsetmiştim benzer şeylerden:

http://caglaryildiz.blogspot.com/2008/07/emre-bitti-sra-ardada.html

alperensaylar dedi ki...

bir futbolsever olarak söyleyeyim arda 15-20 milyon euro arası bir değerdedir. ama ne fazlasıdır, ne de eksiğidir şu haliyle.

bir fenerbahçeli olarak kesinlikle arda'yı takımımda görmek istemem. çünkü arda galatasray'da arda. galatasaray'da oynadığı için seviyorum ben arda'yı, para ile değer biçmediği için aslında değerli. birileri gibi kefen giyerim o formayı giymem diyip 2 sene sonra gitmediği, ya da türkiye'ye dönersem sadece galatasaray'da oynarım diyip sonra galatasaraylı futbolculara kafa tutup yaranmaya çalışmadığı için seviyoruz. ha gs maçlarında söveriz, sayarız o ayrı sonuçta ezeli rakibin oyuncusudur. ama işte paradan daha önemli sevgiler var hayatta ve futbolda. o yüzden herkes sevildiği yerde güzel.

ne demiş metin oktay:
"bizi sevenleri üzmeyelim baba"

Mustafa dedi ki...

benimde aklıma takılan sey oldu. aziz yıldırım'ın arda'yı verirsen galatasaray forması giyerim demesi. kafam karıstı biraz orada. hem psikolojik olarak adnan polat'a baskı yapmaya calısıor, birinci plan olarak bunu goruyor ama sonrada kendini kucuk dusuruyor. sasırdım birazda affallamıstım okuyunca.

Enes dedi ki...

Arda'nın menajeri; "Arda'ya şu an Avrupa'nın hiçbir takımı 15 milyon euro'dan fazla vermez" tarzı bir açıklama yapmıştı yanlış hatırlamıyorsam. Arda'nın 30-40 milyon euro'lar edecek günleri de yakındır ama Tuncay gibi önce kafaya oynamayan, kendini ispatlayacağı bir yere gitmesi gerekiyor.

Ayrıca biz istemedikçe kimse futbolcumuzu parayla filan alamaz. Bu kadar Fenerbahçe'liliği ile övündükleri Rıdvan bile zamanında Galatasaray forması giymiş ama biz de olmaz.

Adsız dedi ki...

Ben galatasaraylıyım baştan söyleyeyim.
Arda iyidir hoştur da,15milyon euro veriliyosa anında satılması lazımdır,ister fenerbahçe,ister kasımpaşa olsun.Ben sizler kadar umutlu değilim Ardadan açıkçası.Zamanında satmadık hasan şaş'ı mesela,senelerce oturdu,şimdi de kovaladık adeta kulüpten..

Major dedi ki...

amma abarttınız yok adnan polat'a psikolojik baskı yapmaya çalışıyor falan. muhabbet arasında yapılan şaka be arkadaşım işte niye altında bu kadar şey arıyorsunuz?

Mustafa dedi ki...

şakadır şakadır.