1 Haziran 2009 Pazartesi

Pisboğaz #2


Henüz pek kimse bilmese de çok güzel bir içecek. Sıkılmış portakal gibi. Ağza gelen portakal parçacıkları ayrı bir tat katıyor. Tuzlu, tatlı herşeyin yanında çok güzel gidiyor. Tavsiye ederim.


Mantarlısı hariç diğerleri pek sarmadı beni. Zaten yaz da geldi, iyice sık kullanılanlar listemdem düştü. Ama kışın bardakta çok güzel gidiyor...


Yanında içecekle birlikte harika gidiyor. Halley tarzı olan birşey, aynı Cin'de yaptıkları gibi bunda da tek lokmalık hale getirmişler. Baya güzel, yanında sıcak veya soğuk herhangi bir içecek varsa bir pakedi çok çok rahat bitirebiliyorsunuz. Mesela Cin'in tek lokmalık pakedini tek başıma bitiremiyorum, çok ağır geliyor.


Tabii Alsancak'ta içip 5 lira bayıldığım "tuzlu" kapuçinoların yerini tutmasa da, arada canım istediğinde gidiyor. Jacobs'un da var ama ben pek sevmiyorum onu. Çok matahmış gibi "extra foam" olayı üzerinden edebiyat yapıyorlar, basmışlar köpüğü. İlk 10 yudumda zaten köpüğü emmekten içeceğe ulaşamıyorsunuz. Köpük de yapmacık, tatsız tutsuz birşey zaten. Nescafe'ninki daha güzel. Az köpüklü, öz köpüklü. Tabii night bird kıvamında yaşayan gececi tayfa olduğumuzdan, sıcak ve kafeinli içecekler yaz-kış gidiyor...


Şu sıralar favorim. Kurabiye Güzeli ve Çikolata Karnavalı gayet hoş. Meyve şöleni de fena değil ama bir süre sonra fazla ekşi gelmeye başlıyor. Dibinde tatlı olan kazandibili, kadayıflı tarzları denemedim ama onlar da fena değil gibi bir his var içimde. Fındık Rüyası da iyi, ama bir esprisi yok. Sadece fındık parçacıkları var içinde o kadar.


Valla bir ara Bud'a sarmıştım ama bir süre sonra o gazoz gibi gelmeye başlayınca, onun bir üst kademesi olan Budweiser'a, sonra da Budweiser Budvar'a geçtim. Alkol aldığınızı hissediyorsunuz en azından ve tadı da çok güzel. Bu arada hiçbir türlü alkolü kesinlikle yanında birşey olmadan içemem...


Fıstıklı Cheetos'a benziyor, daha dolgun. Biranın yanında süper gidiyor. Şukela.

7 yorum:

Sheed dedi ki...

benim'o :şappi:

çabuk çorba olarak da knorr'un domates & mozarella olanı..

Adsız dedi ki...

zevklerimiz hemen hemen aynıymış, mesela ben de hiçbir alkolü tek başına içemem ama biranın yanında patosu nasıl yiyebiliyorsun hayret!

Çağlar dedi ki...

Niye ki? Yer fıstığı biranın yanında en iyi giden şeylerden biridir. Bu da yer fıstıklı ve gayet güzel.

Enes dedi ki...

Bira ile şu Dünya'da Soğanlı Ruffles kadar güzel giden bir şey görmedim ben. Birbirleri için yaratılmışlar sanki :)

Sasha dedi ki...

bira maçsız gitmez :P
bi öneri olarak biranın yanında kaju fıstığı deneyin..kaju biraz pahalı bile olsa tuzuyla, kıvrımıyla biranın yanında şahane oluyor.
birasızda deneyin =)

Sheed dedi ki...

http://caglaryildiz.blogspot.com/2008/07/kaju-fst.html

vay be.. neredeyse bi sene olmuş..

ama anlamadığım kıvrımın kajuya veya biraya nasıl bi şahanelik kattığı.. ilginç tabi..

CaRtMaNtR dedi ki...

Bira+patates+sosis=acaip bir zevk

boşuna türk kası olarakta adlandırılacak bir göbek sahibi olmadık :D

bira olarak bittbyrger ve fosters hoşuma gidiyor bu aralar. tuborg fıçı ve efes fıçıda hemen arkalarından geliyor