8 Haziran 2009 Pazartesi

Amatör Parçalar #4



Burada müzik olarak genelde bu tarz üzerinden gittim. Hatırlarsanız, Oğuzhan Koç daha pek kimse tarafından bilinmezken, Ferhat Göçer'e verdiği şarkıyı falan ben çok önceden buradan, amatör haliyle yayınlamıştım. Ha biliyor muydum bu kadar ünlü olacağını, hayır tabii ki. Ama adamda iş vardı, çok barizdi yani. Şimdi de Gülben Ergen'le çok güzel bir şarkıya düet yapmışlar falan.. Neyse.

En nihayetinde herkesin bildiği, bilebileceği şarkıları koyup kafa zikmektense, en azından çoğu kişinin bilmediği amatör şarkıları paylaşmak daha değerlidir benim için. Sonuç olarak yeni bir amatör yapımla karşınızdayım. Kim söylüyor, bilmiyorum. Çok isterdim bu muhteşem sözleri olan şarkının kim tarafından söylendiğini yazıp, bi 'credit' de buradan vermeyi ama, ara tara tırım tırıs yok. Şarkının sözleri bomba dediğim gibi, müzikle de güzel işlemişler. Özellikle ruh haliniz yatkınsa dağlayabilir söyliyeyim.

* * *

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gercekten güzel bi şarkı ve güzel bi yorum..tebrik ederim