15 Haziran 2009 Pazartesi

ŞAM-Pİ-YON!

10 yorum:

Adsız dedi ki...

ulan ne seviniyonuz lan,şampiyon olmasanız olay olurdu. gasolu hileyle kaptınız,hakemler yanınızda,medya yanınızda,eee bi zahmet kazanın yani. ama seneye umarım yine bizim karşımıza çıkarsınız da elinize veririz LA dürzüleri. şu takım kadar tiksindiğim başka bir şey yok

utahlı batuhan

Bhut_Jolokia dedi ki...

hido adam gibi bir takıma gider umarım gelecek sezon.şampiyonluk yaşayamayacak bu gidişle

Çağlar dedi ki...

@utahlı batuhan,
işte sen ve senin gibi düşünen bütün hazımsızların götüne girsin bu şampiyonluk. hepinizin, hepinizin... tiskinmeye devam edin siz, siz tiskindikçe biz o tiskindiğiniz şeyi elinize vermeye devam edicez. tadını çıkarın, zevk almaya bakın. 2şer kasa soda alın hazmetmenizde kolaylık yaşarsınız.

(kusura bakmayın, bunu yapmak zorundaydım. bile bile de yayınladım yorumu.)

Btg dedi ki...

ağzına sağlık başkan

Mehmet Dinler dedi ki...

Evet ağzına sağlık Çağlar... Lakers'ı ben de sevmiyorum ama bu kadarına da pes yani

Adsız dedi ki...

Utahlım siz ne zaman elimize verebildiniz ki ? :) ha evinde kendi kendine nba live oynuyor da yapıyorsan bu dediklerini susarm yani saygım olur en azından :) elbet bir gün sizde mutlu olacaksınız.. Ben gerçekten inanıyorum elbet bir gün kavuşacaksınız ama genç nesil görür mü göremez mi bilemem :)
Şampiyonluğumuz tüm sevenlerimize gitsin. Helal olsun..
Berkant.

Panda dedi ki...

Amerika'da yoktur heralde böyle çekişme :S

Udb dedi ki...

Herşeyi anlatan resim işte..

Çekemeyenlere, kıskananlara gitsin bu resim!

Enes dedi ki...

@utahlı batuhan:

Senin gibi lavuklara iyi kapak oldu bu şampiyonluk. Üzerine oturduğun uzvun yerine gözünle izlesen hakemlerin önümüze taş üstüne taş koyduğunu görürdün.

Ayrıca ebedi kocanız olarak Utah'a laf düşmediğini söylemek isterim L.A camiası olarak :)

Adsız dedi ki...

aman utahlı batuhan utahlı kalsın ahahahah. yürüüüüüüyünn taş arabaları