30 Haziran 2009 Salı

Esaslı spor gazetesi


Bugün berberde tıraş sırası beklerken kendi adıma çok yararlı birşey keşfettim ve yeni bir karar aldım. Bundan sonra her gün Habertürk Gazetesi alıyorum.

Kocaman olan saçlarımı kırptırmak üzere sıra bekliyordum. Masanın üzerinde Star, Yeni Asır ve Habertürk gazeteleri duruyordu. Fotomaç falan var mı diye altları kurcalayayım derken HT Spor yazan bir gazete buldum, ki ilk defa duyuyorum böyle bir gazetenin varlığını. Okumaya başladım ve inanın yaklaşık 12-14 sayfalık gazeteyi 15-20 dakika içinde yalayıp yuttum, okumadığım yer kalmadı. Adamlar cidden işi güzel yapmışlar. Zaten kolpa transfer haberlerinden falan eser yok. Herşey olduğu gibi, gayet güzelce kağıda dökülmüş. Sadeliğin güzelliğini yaşıyorsunuz. Ve adının hakkını veriyor, gerçekten de "spor" gazetesi, Fotomaç gibi spor gazetesi olduğunu iddia edip futboldan başka birşey barındırmayan bir yayın değil. 1 tam sayfayı Wimbledon'a ayırmışlar, 2 tam sayfa basketbol var, 1 sayfa da halter ve diğer sporlardan haberler vardı.

Habertürk Gazetesi'nin yanında ek olarak veriliyor. Tavsiye ederim. Gerçi internet yüzünden, artık pek gazete okunmuyor ama benim gibi gazeteyi eline alıp okumanın keyfinin farklı olduğunu düşünen sporsever için biçilmiş kaftan.

5 yorum:

restine rest ulan dedi ki...

önerin üzerine bugün aldım okudum. güzel gazete, sade ama gerçekten her spor var. kolpa haber, taraflı haber yok. teşekkür ederim.

Beercholic dedi ki...

Habertürk gazetesine çıktığı günden 1-2 gün sonra bir şans vermiştim. Bir alayım okuyayım yeni gazetedir falan diye. O günden beri tavım. Sadece spor değil her konu hakkında, ne bileyim Magazin'dir carttur curttur. Bulmacaları bile ayrı güzel abi..

Çağlar dedi ki...

Tavım derken, son cümleye kadar "gıcığım abi" tarzında yazmışsın ama son cümlede olumlu anlamda kullanmışsın. Tam çözemedim o kısmı :)

Beercholic dedi ki...

ahaha, şimdi tekrar okudum da hakikaten öyle. Buradan da şunu anlıyoruz: o kadar güzel ve acaip bir dilimiz var ki bir kelime koskoca paragrafı değiştirebiliyor.

los_lakers dedi ki...

adamım daha yenimi keşfettin bu gazeteyi on numara gazetedir kendileri.. =)