24 Aralık 2015 Perşembe

8 Ocak 2016


O nasıl bir tarihtir, tövbeler olsun.. 

Uzun süredir vizyonda film sıkıntısı çekiliyordu. Özellikle ben sinemaya gitmek istiyor ama gidecek film bulamıyordum. Cem Yılmaz'dan sonra ilk defa geçen hafta işte Bridge of Spies'a gitmiştim. 8 Ocak 2016 Cuma, yani bundan 2 hafta sonra, aynı günde vizyona öyle filmler giriyor ki..

The Hateful Eight

Zaten aylardır, hatta 1 yılı aşkın süredir beklediğim, bir sürü postta da bahsettiğim, Tarantino'nun 8. filmi. Bundan tekrar tekrar bahsetmeye gerek yok. Tam 3 saatlik bir sinema şöleni yaşayacağız. 

Joy

Bundan da bir kaç gün önce, Jennifer Lawrance ile ilgili bir postta bahsetmiştim. Lawrance ile birlikte Robert de Niro ve Bradley Cooper da var. Yönetmen de David O. Russell. Bu bize sanırım bir şeyler hatırlatıyor? Evet, American Hustle ile aynı kadro. Kadro enfes ama American Hustle'da ben beklediğim keyfi alamamıştım. Tamam kalite, büyük oyunculuklar eyvallah ama film gereğinden fazla durağandı. Sıkıldığım yerler olmuştu açıkçası. Fakat bu kez daha keyifli bir filme benziyor, komedi falan da var. Fragman eğlenceli duruyor.

The Big Short

Yine efsane bir oyuncu kadrosu.. Ryan Gosling, Christian Bale, Steve Carell, Brad Pitt.. Kadro böyle olunca filmin konusu, hikayesi ilk etapta önemini kaybediyor. Ne olsa izlenecek çünkü.. Film, Amerika'daki özel festivallerde ve gizli gösterimlerde çok iyi tepkiler almış. Merakla bekliyoruz bunu da.


Bu arada manşetten vermedik ama, yine aynı gün vizyona Emma Watson'ın oynadığı Colonia ve Sylvester Stallone'nin oynadığı, Creed giriyor. İki filmin de iyi olduğunu okuyorum. Özellikle hiç ummuyordum ama, Creed'in gerçekten çok sağlam olduğu konuşuluyor. Premier gösterimlerde çok beğenilmiş.

Filmlerin konuları, fragmanları için nereye bakacağınızı biliyorsunuz.. Her yerde bulabileceğiniz şeyleri buraya kopyalamayı sevmiyorum.

Ana üç filme de mutlaka vizyondayken gitmek istiyorum, gideceğim.. Diğer ikisi için kendime henüz söz veremiyorum. En büyük merakla beklediğim Hateful Eight'i Cumartesi akşamı veya Pazar gündüz izlemeyi düşünüyorum çünkü film çok uzun, Cuma vizyona girer girmez iş çıkışı gidersem 9 küsür seansına yetişip, reklam + ara derken eve 2'ye doğru dönme ihtimalim yüksek. Ertesi gün iş var. Muhtemelen Cuma akşamı diğer ikisinden birine gider, Pazar gündüz de Hateful 8'i izlerim rahat rahat. Diğerlerine de bir şekilde vakit ayıracağız artık..

Hiç yorum yok: