16 Ekim 2008 Perşembe

Amatör Parçalar #2


(Şarkıda şöyle bir hata var; son 2 küsür dakikası sessiz, şarkı ilk 2 dakikada çalıyor)

Yukardaki şarkı, bir aralar çıkan Kalbime Gömerim, Hayalet Sevgilim tarzında amatör, nette dolaşan bir çalışmaymış. Ayıptır söylemesi geçen gün 15 yaşındaki kuzenim "al Çağlar abi dinle bak süper şarkı" diye gönderdi. Dinledim hakikaten de hoş, sade bir melodi üzerine muazzam sözleri olan dinlenesi bir aşk şarkısı olmuş. Nezih isimli kişiye (veya grup, artık neyse) saygılarımı sunuyorum.

Bir hayaldin kalbime
Bak şimdi yanındayım
Ansızın çıkıp geldin
Sanki bir rüyadayım
Yalvarırım tanrıya, mutluluk yolundayım
Hoşgeldin kalbime, güzel yüzlüm

Anlatacak çok şeyim var, dinlemek ister misin?
Söyleyecek çok sözüm vari bilmem ki sever misin?
Ooo ooofff..

Ne yoluna kırmızı halılar serdim,
Ne de
uğruna koca dağları deldim,
Sadece şarkımı söyleyiverdim güzel yüzlüm.

4 yorum:

Enes dedi ki...

Nakarat kısmı kopardı.. kaliteli gerçekten..

Böyle amatör çalışma olarak "Gül ki sevgilim" parçasını dinlemeyenlere tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

Çok güzelmiş.

@enes,
Gül Ki Sevgilim'in amatörlüğü mü kaldı abi? Ferhat Göçer 3 aydır söylüyor şarkıyı.

Enes dedi ki...

@voly sandro,

Abi söylemesine söylüyor da Oğuzhan Koç'un kaydına değişilir mi o berbat yorum?

Daha parçayı dinlememiş kimseye tavsiye etmem Ferhat Göçer'in yorumunu. Parçanın bütün ahenkini bozdu zaten tenör bozması..

Mehmet Dinler dedi ki...

Evet o şarkıyı yazan zaten Oğuzhan Koç'du bir de söyledi muhteeşem oldu. Sonra geldi Ferhat Görçer mahvetti sadece.

Ha o zaman

Al ahımı ve Giden Günlerim Oldu var Oğuzhan'ın.