26 Mart 2014 Çarşamba

Biz ne ayrılıklar görmüş adamız...


Hakikaten de öyle ama insan tam 9 sezondur gerçek zamanlı olarak takip ettiği dizinin 1 hafta sonra tamamen biteceğini düşündükçe hakikaten duygulanıyor. Daha doğrusu ben diziyi 3. sezonda izlemeye başlamıştım. Hatta ilk 2 sezondaki bölümlerine bir yaz tatili gününde başlayıp koca 2 sezona bir kaç günde bitirmiştim. Hayran kalıp devamını izlemek için sabırsızlıkla bekliyordum.. 5. sezondan itibaren zaman zaman "bozdu" dedik, "sırf Barney hatrına izliyorum" diyenler oldu, "annenin kim olduğunu söyleseler de bitirseler" dediler ama, şu anda bile anneyi öğreneli 1 sezon olmasına rağmen diziyi hala keyifle izliyorum ve bitecek olması beni gerçekten üzüyor. 

Yazının başlığında da dediğim gibi, ne ayrılıklar gördük, başta Lost, House, Breaking Bad olmak üzere tarihe geçmiş dizileri hafta hafta takip ettik ve bitimine şahit olduk. Ama özellikle son iki duygusal bölümden sonra gerçekten bu dizideki herkesin adeta aileden birileri gibi olduğunu tekrar hissettim. Önümüzdeki Salı günü 9. sezon, 23. bölümle (1 saatlik özel bölüm) ekranlara ilelebet veda ediyor olacaklar ve bölüm sonunda muhtemelen tüm hayranlarının gözleri dolu dolu olacak, hatta bence bir çoğu hüngür hüngür ağlayacak.

Hiç yorum yok: