4 Mart 2014 Salı

Jennifer Lawrance benimdir, topukları sizindir!


Görüyorum ki herkes Jennifer Lawrance dilosu olmuş. Özellikle American Hustle filmi ve Oscar töreninde verdiği şirin ve aktif karelerden sonra iyice artan bir Jennifer Lawrance hayranlığı görüyorum piyasada. Ve bu beni oldukça rahatsız ediyor. Aşık olan mı ararsın, "abi müthiş oyuncu yaa"cıları mı ararsın, "daha 23 yaşında olmasına rağmen.." ile başlayan potansiyel yetenek öngörü aynştaynları mı ararsın, fanboy olan mı ararsın.. Her yer J-Law (bu kısaltmayı da şimdi ben buldum, sahiplenmeyin) hayranı dolmuş. Buraya kadar pek sorun yok da.. Peki bu beni neden rahatsız ediyor?

Çünkü arkadaşlar, blogumun eski takipçileri anımsayacaktır ki; kimse Jennifer Lawrance adını bile bilmezken, 17 yaşında rol aldığı The Poker House filminde hatunu ilk keşfeden bendim. Evet. Jennifer'ı Türkiye'de ilk keşfeden adan Çağlar Yıldız'dır. Hal böyle olunca da, 23 yaşındaki geleceğin yıldız aktristini keşfetmiş gibi davranan veya "hastayım bu hatuna yaa" tribindekiler beni kıskançlık krizlerine sokuyor. Neyse sadede gelelim:

Sıcak bir yaz akşamı, tarih 30 Temmuz 2009, günlerden Perşembe. Saat gece 11 buçuk suları. Çağlar Yıldız's bloga bir yazı düşer. Yazının ikinci paragrafına dikkat! Buradan buyrunuz...

Ayrıca kendisi şimdilik oyunculuğunun zirvesine bence Silver Linings Playbook'ta ulaşmıştır. Haydi eyvallah.

3 yorum:

HotSauce21 dedi ki...

Silver Linings Playbook yorumuna aynen katılıyorum, muazzam performans...

Çağlar dedi ki...

Kesinlikle.. Film zaten başlı başına çok iyi ama J-Law'un performans parmak ısırtıcı.

Btg dedi ki...

jennifer lawrance zirvesini hunger games filminde yapmıştır.