5 Mart 2014 Çarşamba

Korkulu, gerilimli dizi


Tavsiye bir diziden bahsetmek istiyorum kısaca. Kardeşimin önerisiyle izlemeyi denedim geçen sene. Zaten ben izlemeye başladığımda 10 bölümlük ilk sezon bitmişti. Gayet sürükleyici ve ilgi çekici bir dizi olduğu için de bir kaç günde bitirdim 10 bölümü.

Bates Motel, babanın öldüğü bir ailede anne ile oğulun, kırsala yakın bir yerde bir motel satın alıp onu işletmeye başlamasını konu alıyor. Sonra bu ikilinin başına gelenler, sosyal yaşamdaki ilişkileriyle falan harmanlanmış ama başlarına çok olağan şeyler gelmiyor tabii. İşler baya karışıyor haliyle. Son derece kaliteli, kesinlikle sıkmayan, sürükleyici ve hep sonrasını merak ettiren bir dizi. Film değil ama dizi konusunda çok seçici olan beni hemen yakalamayı başardı. Piyasada pek olmayan türde bir dizi. Şiddetle tavsiye ediyorum.

Dizinin 2. sezonu da dün itibariyle başladı. İlk bölüm yine gayet güzel ve sürükleyiciydi. Bu sezon da 10 bölüm sürecekmiş. İlk sezonki çizgisini kaybetmezse harika olur. Haydi bakalım.

Hiç yorum yok: