14 Mart 2014 Cuma

Ölüm kalımlı haftalara girerken.. #3


Haftayı bu akşamki Karabük-Galatasaray maçıyla açıyoruz. Salı günü tarihi önemde bir maça çıkacağı için maçını Cuma günü oynuyor Galatasaray. Artık deplasman fobisini bitirme zamanının geldiğini düşünüyor herkes. Öyle ki, yönetim olarak artık deplasmanlara takımla birlikte gitme ve deplasman primlerini 2 katına çıkarma kararı alındı. Önceki deplasmanlara nazaran bu açıdan bir farklılık olduğu gerçek. Ancak olumsuz durumlar da var. Galatasaray'ın Cuma günü fobisi malum, ayrıca Şampiyonlar Ligi haftasındaki maçlardaki tutukluğu da malum. Ayrıca ve ayrıca İlker Meral'in hala bu ligde maç yönetebildiğine inanamıyorum. Aslında ilk bahsettiğim nispeten kenetlenme durumu olmasa galibiyete hiç inanmazdım ama bu kez galibiyet görüyorum sanki. Bu arada ben olsam bu maçta Umut-Burak ikilisiyle çıkar, Drogba'yı kesinlikle dinlendirirdim Chelsea maçı öncesi. Hele kendisinin "18 Mart günü Londra'da bu sezonun en iyi futbolunu oynamayı hedefliyorum" dediği düşünülürse...

Yarın da Beşiktaş, Rize deplasmanına konuk oluyor. Rize lige zayıf başlayıp, iyi devam eden ama son zamanda yine vasat oynamaya başlayan takımlardan biri. Ateş hattının tam kucağındalar, geçen hafta deplasmanda Antalya'yı yendiler ve hala mutlak puanlara ihtiyaçları var. Beşiktaş ise geçen hafta Eskişehir'i son dakikada gelen ve herkesi müthiş sevince boğan bir golle yenmişti. Moraller yerinde. Keyifli bir Cumartesi maçı olur düşüncesindeyim.

Lider Fenerbahçe için pek zor bir hafta gibi durmuyor bu hafta. Sondan birinci sıradaki Kayseri Erciyes'le kendi sahalarında oynayacaklar ve eksiklerin hepsi takıma geri döndü. Trabzon'dan da 45 dakika oynayarak hiç yıpranmadan alınan bir 3 puan var. Fenerbahçe için bir olumsuzluk gözükmüyor. Erciyes'in durumu kritik ama deplasmanda Fener'e diş geçirecek kaliteye sahip değiller.

- Ölüm kalımlı haftalara girerken.. #2
Ölüm kalımlı haftalara girerken.. #1

Hiç yorum yok: