28 Mayıs 2009 Perşembe

Batan Kızlar


Nedense ülkemiz celebrity'sinde böyle kötü bir huy var. Zirvede, en güzel noktada bırakamıyoruz. Bu Hakan Şükür örneğinde de geçerliydi mesela. Kariyerinin zirvesinde bırakmak varken son 2-3 sezonda nefret ettirdi kendinden. Herhangi bir branş için konuşmuyorum. Cüneyt Arkın için de geçerli (acil şifalar). Çok saçma sapan, kalitesiz rollerde oynadı.

Şimdi de Altın Kızlar dizisi, bu türlerin son örneği. Türk Sineması'nın gelmiş geçmiş belki de en efsane 4 kadın oyuncusunu bir arada bulundurup, bir sitkoma yerleştirmek fikri... Aslında çok kötü bir fikir falan değil. Oyunculuk içten gelen birşeydir, hakkı verilecek senaryolarda eminim 4'ü de her türlü rolü helaliyle çıkarabilir. Ama madem bu efsaneyi bir araya topluyorsun, adam gibi bir yapımda topla.

Tabii esas suç bu efsanelerin ta kendisinde. Sizin gibi Türk Sineması'nda simge olan insanların ne işi var böyle 3. sınıf bir saçmalığın içinde? İzlediniz mi hiç bilmiyorum, ama tamamen saçma sapan, çocukça ve amacını hiçbir türlü yerine getiremeyen bir dizi. Yazık. Bir de dizi başlamadan önce "belki güzel olur, izleyelim bakalım" yanılgısına düşmüştüm.

3 yorum:

Mehmet Dinler dedi ki...

Annem oynadığı zaman seyredicem diye tutturmaz mı deli oluyorum :D

Pek göremiyoruz ekranlarda ne mutlu bana...

restine rest ulan dedi ki...

yayından kaldırılmış zaten yeterli ilgiyi göremediği için.

öykü;) dedi ki...

nolur ömrünüzün son deminde böyle çakma dizilere filmlere soyunmayın ki sizleri güzel hatırlayalım emi altın kızlar.