16 Mayıs 2009 Cumartesi

Previously on Çağlar


Malum, 6 aydır falan adam akıllı birşey yazmadım bloga. Bu ayrı gayrı kaldığımız 6 ayın kısa bir özetini geçeyim dedim. Hem kendim, hem takip ettiğim olaylar, hem de başımızdan geçen durumlarla ilgili kısaca düşüncelerimi sıralamak istedim. Merak eden olursa diye.. Muhtemelen karışık, dağınık bir yazı olacak. Hazırlıklı olun.


Nereden başlasam, hmmm... Öncelikle futboldan çok kısa bahsedeyim. Turkcell Süper Lig çok tuhaf sahnelere şahitlik etti, muhtemelen tarihinin en tuhaflarından biri. Trabzon müthiş geldi, Fener veya Cimbom bırakmaz dedik, o oldu, bu oldu. Ve 3 hafta kala "Beşiktaş mı, Sivas mı?" noktasındayız şu anda. Bence? Böyle bir durumda Sivas'ı isterdim ama -aferdersiniz- fazla götlerinin kalktığını düşünüyorum. Tabii hocalarının önderliğinde oldu bu olay. Beşiktaş olsun efendim. Belki onlar da adam akıllı bir top oynamıyorlar ama, şu rezil ligde, kötünün iyisi onlar en azından. Türkiye Kupası mı? Yok hiç girmeyeyim o konuya. Fenerli müşterilerimizi kaybetmeyelim. Heh heh. Aragones de ayrılmış diyorlar?


Basketbola pek girmek istemiyorum tabii. Mevcut durum NBA adına heyecanlı ama Lakerslılar olarak keyfimiz kaçtı tabii. Bakalım playoff ne gösterecek? 7. maçı alırsak Denver'ı kesin eleriz, yazın kenara. TBL'i ise Digiturk sağolsun hiç takip edemedim bu sene. Bir tane maç izleyemedim resmen. Girip sonuçlara bakıyorum arada GS ne yapmış diye, o kadar. Zaten tadı yok oranın da, biliyorum. Tabii bayanlarda da Avrupa Şampiyonluğu gibi bir hadise oldu, güzel oldu. Ama Fener yine gazı aldı ligde. Klişe anomali.


Dizilerimi izlemeye devam ettim. Yeni fimler izledim. Yeni küfürler öğrendim. Lost, 2.5 Men, Big Bang, How I Met Your Mother , Weeds'i indirdik her hafta sıkılmadan. İzlediğim ve yeni başladığım dizilerle ilgili ayrı bir başlık altında, ayrı bir yazı yazmayı düşünüyorum kısa zamanda. Hazır diziler de finalleri yapmaya başlamışken... Bu arada Türk TV'sini izlemeyi neredeyse bıraktım gibi. Avrupa Yakası sıçtı, sıvamaya çalışıyor, izlemiyorum. BKM'yi seyrediyorum, bir de NBA Stüdyo denk gelirse.. Başka da izlenecek birşey yok zaten. O kadar. (5 ay önce övdüğüm Adanalı isimli dizimsi şey içinse, özel bir yazı yazacağım özür mahiyetinde. İlk birkaç bölümden sonra tamamen otistiğe bağlayacaklarını tahmin edememiştim.)

Başka ne var? Okuyoruz işte. Çalışıyoruz aynı zamanda bildiğiniz gibi. İkisi zor da olsa gidiyor. Bir de internete zaman ayırmak zor bir maraton oldu sene boyunca ama, oldu yani. Bildiğim birşey var ise hayatımın şu noktasından itibaren internetsiz yaşamam mümkün değil. Nerede, ne durumda olursam olayım uyuduğum çatının altında sınırsız bir internet olmalı. Ya da depresyon, sonucu intihar.. Çok net.

Tamam. Bu kadar.

3 yorum:

Onur dedi ki...

özeti geçip esasa gelelim çağlar bey :))) previously kısmını değil de new episode'ları görmek istiyoruz artık :D

organic soap dedi ki...

hoşgeldin kardeşim. ;)

Mehmet Dinler dedi ki...

Yeni dizileri söylemişsin de küfürlerden örnek yok :D

Hoşgelmişsen, bir daha bırakman gerekmez umarım.