28 Mayıs 2009 Perşembe

Valla, ben gidemedim


Şafak Sezer muhteşem bir adamdır benim nazarımda. Bulunduğu her yapımı izlerim. Mizahi yönünü çok takdir ettiğim bir oyuncu. Son olarak Kutsal Damacana'ya bayılmıştım mesela. Hiçbir amaca hizmet etmeyen ama oturup umarsızca gülebildiğim bir filmdi. Neyse. Kadri'nin Götürdüğü Yere Git'i de izleyecektim tabii ki. Nete DvdRip'i düşünce affetmeyip, anında indirdim ve açtım. Malesef yarım saat dayanabildim. Yine yine hiçbir amaca hizmet etmeyen, popcorn denilen bir film ama işin kötüsü bu kez güldürmüyor da, hatta yüz ekşitiyor bazı yerlerde saçmalamaktan. Malesef öyle bir sıkıldım ki, yarım saatten fazla devam edemedim. Eğer ilk yarım saatten sonra film patlamıyorsa, pek birşey kaçırmadım sanırım. Kadri'nin götürdüğü yere ben gidemedim malesef.

* * *

PS: Yorumlara sürekli otistikçe şeyler yazan orangutan IQ'lu arkadaş hala fark edemediyse haber vereyim; yorumu yazdıktan sonra yayınlanması için onay gerekiyor. Yani boşuna yoruyorsun kendini sevgili gerizekalı arkadaşım.

Sevgi & saygı...

1 yorum:

ercü dedi ki...

bu arada kutsal damacana 2 de yoldaymış ;)