20 Mayıs 2009 Çarşamba

FedExpress is back!


Olay 2 gün önce oldu ama blogu anca toparlayabiliyoruz işte, affediniz. Federer, uğursuzluğa son vererek Nadal'ı sonunda finalde yendi ve Madrid Masters'ı kazandı. Nadal, Federer'e çok ters gelen, genç, fazla dinamik ve rakibin açıklarını çok iyi kollayabilen bir adam olduğundan Federer onun enerjisine karşılık veremiyordu. Peki bu kez nasıl oldu, hem de kendi evindeki Nadal'ı, hem de toprak kortta, hem de 2-0 nasıl yendi bilemiyorum, izleyemedim, izlemedim. Nitekim bana bu sporu sevdiren Federer üst üste Nadal'a birkaç kez yenilince soğumuştum. Sanırım tekrar dönme vakti gelmiş. Maçın tamamını da indireyim. Neyse, buyrun maçtan resimler...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bu federerin maç sonundaki aşırı cool tavırlarına uyuz oluyorum arkadaş. neden buradayım, bu verilen gümüşler de neyin nesi gibi davranıyor. henry nin tenisçi versiyonu. pek sevmem böyle insanları, biraz duygularını göster be birader.

muribbi dedi ki...

yapma abi adam özbeöz isviçre çocuğu. kültürler farklı nihayetinde.

Adsız dedi ki...

adam bir kere akdenizli değil, baştan kaybediyor benim gözümde. tenisin buz adamı sonuçta