15 Mayıs 2009 Cuma

Be back soon...


"Hepimiz çok gerildik, hepimiz çok üzüldük. Şimdi geldik en cıfcıflı bölüme."

Çok kısa bir süre içinde bloga dönüyorum. Bu da tam olarak hangi tarihe tekerrür eder? Birkaç güne... Hatta gaza gelip hemen de dönebilirim. Kafamda yazacak bir sürü şey var. Gerçi bu mesajı da muhtemelen kimse girmediği için göremiyodur, ama döndüğümüzde haber salarız etrafa. Toplarız yine müritleri buraya... Hold on.

Bu arada, resimdeki kızın kafasının kopmuş halini görmek için resme tıkla hacım! Hadi bu da size benden kıyak olsun. Gelirayak.

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Son günlerde aldığım tek iyi haber.

Kaan Mert dedi ki...

Bekliyoruz.. :)

Sheed dedi ki...

süfer :sappi:

tarık dedi ki...

süpersin lan :) lakers moral falan bırakmadı, bu süper oldu ama..

Panda dedi ki...

yoo hemen geldiğini gördük :) hoşgeldin...yalnız resime tıklayınca başka bir şey ortaya çıkıyor söylyeyim dedim :)

Çağlar dedi ki...

Ben tabii bu RSS, favori, 'haberdar et' muhabbetlerini hesaba katmayı unutmuşum :)

Neyse hoşgelmişim. Sizleri görünce iştahım açıldı, yarın birşeyler girebilirim :)

İlk işim, 2 mesaj altta Adanalı denilen 'şey'i övdüğüm için özür dilemek olacak.

Enes dedi ki...

Yalnız o kafa yerinde çok güzel :)

Eren dedi ki...

Serdar ortaç yazısı bekliyorum,çağlar.

Reds dedi ki...

eyw çağlar.. süper haber.. bekliyoruz yazıları ;)

Sheed dedi ki...

bende RSS falan yok, her gün en az 3 kere sektirmeden giriyorum.. valla..

of ne film yapar bu blog şimdi..

Mehmet Dinler dedi ki...

Süper bir haber. haftasonuna möutlu giriyorum... :D

Mustafa dedi ki...

caglar baskan ozellikle film yazılarını ozledik,tekrar hosgeldin.

ygtylmz dedi ki...

Her gün buradayız .

Adsız dedi ki...

elektrikli testere...en sevdiğim icat...bu stihl ler çok kaliteli harbiden...ilk işime başlayınca alıcam bir tane

mustafa