2 Ekim 2009 Cuma

Angeline Jolie, lately


Angeline Jolie inanılmaz kilo vermiş. Vücudu da gördüğünüz gibi biçimsizleşmeye başlıyor tabii.. İlk olarak Changeling filminin çekimleri döneminde baya kilo verdiğini biliyoruz. Hatta o filmde "zayıf Angelina" kalıbı çok kullanılmış ve çoğu kişi tarafından da oldukça beğenilmişti. Daha sonrasında da kiloları geri alamadığı gibi, daha da vermiş gibi. Açıklamalarına göre ise, annesini ölümü sonrasında depresyondan kilo verdiğini ve hala bunu üstünden atamadığını söylemiş.

"Bu yıl Changeling filmi yoğunluğu üzerine çok şey yaşadım, annemi kaybettim. Çok zor bir yıl oldu. Ayrıca 4 çocuğum var ve emzirmeyi yeni bırakabildim. Eski beslenme düzenime kısa sürede kavuşmayı umut ediyorum."

Get well soon baby!

1 yorum:

TheTurk dedi ki...

Brad'den koca olmaz demiştim abi. Hayvan herif, iki lokmayı esirgemiş. Evin rızkını kumarda yemiş >: