23 Ekim 2009 Cuma

Sıkı dur Cimbom, Buca geliyor! Otobüsle...


İzmir, Buca'da oturuyorum, burada doğup büyüdüm hatta. Küçükken Bucaspor'un spor kulübünde bile uzun süre oynamıştım, önce spor okulu, sonra minikler falan yükselmiştim biraz. Neyse.. Bucaspor'un burada bir stadı var, geçen yıl yapılan.. Buca'nın merkezine biraz uzak, tepede kalıyor baya, oldukça ıssız bir yer, İzmir'liler bilir, Evka 1 deniyor. Hatta koca İzmir'de sadece 1 tane belediye otobüsü gidiyor. Son zamanda da Bucaspor Bank Asya'da çok iyi başlayıp, iyi devam edince düşünmeden olmazdı tabii.. Önünden geçerken birkaç defa arkadaşla konuşmuştuk, "ulan düşünsene Buca Süper Lig'e çıkıyomuş" gibisinden... Hatta "Galatasaray deplasmana geliyomuş Keita, Elano falan geliyomuş Evka 1'e ahahah otobüs çıkmıyo lan" falan... Eh, gelin görün ki kaderin cilvesi. Daha bu muhabbetin yapıldığı en son anın üzerinden 1 ay geçmeden Galatasaray, Türkiye Kupası'nda Buca ile eşleşti. Duyduğum anda malum arkadaşla cepten haberlerştik, gülüştük falan hatta.

Espriler bir yana, içimde de heyecan oldu tabii, GS İzmir'e gelecek, hatta Buca ile oynayacak diye. Ama malesef Galatasaray maçın İzmir'e oynanmasını reddetti. Neyse, sağlık olsun. Bucamız'ın dünya gözüyle Cimbom ile oynadığını görmek de güzel olacak. Heheh bak hemen "Bucamız" oldu :)

Tepedeki resim de Batug'dan Berk'in (Eric) kamerasından çıkma, kendisi de Buca'da oturuyor tabii. Resimdeki mevkii de benim eve yürüyerek 5 dakika.

Bu da bonus :)

1 yorum:

Ege dedi ki...

Ayarlayabilirsen gelin isterseniz.. Bir ufak buluşmanın mekanı da Sami Yen olur işte, gideriz hep beraber =)