15 Ekim 2009 Perşembe

Götü büyük laptop'lılar


Efenim ayıptır söylemesi bir notebook aldım. Yan etkilerini görmeye başlıyorum. Amacım okulda kullanmak ağırlıklı olarak. Nitekim okulun her metrekaresinde wireless imkanı olduğundan internet mesaimi arttırmak istiyordum. Yalnız yan etkilerini görmeye başladım evdeyken. Genelde uzanırken veya koltukta otururken girdiğimden ve bu pozisyonlarda kollarımın hareket kabiliyeti kısıtlandığı için insanda kısaltmalar kullanma, her şeyi kısaltma eğilimi gösteriyor. Dün akşam şu çok kınadığım "sevio, gelio, yaptm, gittm" tarzı kısaltmaları kullanırken yakaladım kendimi. Bir an silkelendim, kendime gelmeye çalıştım, ama eğilim sürüyor. Uzun zaman laptop kullanmış arkadaşlardan biri "ilk 1 ay böyle olur, sonra normale dönersin" vaadinde bulundu. Umarım doğrudur.

Başlık da bir RPG oyununda karşılaşılabilecek bir yaratık türü gibi oldu eheh. İlham kaynağı da Cem Yılmaz'ın "business uçanın götü büyük olduğu için.." esprisidir. Nys. Ok. Bye. Grşrz. Aha bak yine!

Hiç yorum yok: