1 Ekim 2009 Perşembe

Çapraz bağlar

Sheriff - Fenerbahçe (20:00)
Galatasaray - Sturm Graz (22:00)


Gruplarda ikinci maçlarımızı oynuyoruz.. GS, deplasmanda ilk maçını farklı kazandı, büyük avantajlı. FB ise kendi sahasında rakibine yenildi, biraz baskı var. GS, kazanırsa grup birinciliği konusunda önemli bir adım atacak., kaybetse dahi çok gruptan rahatça çıkabilir. Fener ise hayatta kalmak için kazanmak zorunda, olur da kaybederse çıkması baya zorlaşacak.

Galatasaray'ın kazanacağından eminim. Yani züppelik için söylemiyorum. Gruba deplasmanda 3 gollü galibiyetle başlandı, son lig maçında puan kaybedildi, eleştriler yağmur gibi yağdı. Bunun üzerine Sami Yen'de puan kaybedeceğini hiç sanmıyorum. Sheriff'i ise hiç tanımıyorum. Şimdi "tehlikeli takım" desem de yalan olur, "Şerif ne lan, Fener'in sikertmesi lazım" desem de.. Ama son zamanda bu tür ülkelerin takımları tehlikeli olmaya başladı. Deplasmanda olacağı için dikkat etmesi gerekecek Fener'in.

İlginçtir, ilk maçlarda GS'ın maçı TNT'den şifresizdi. Bu kez Fener'inki öyle olur dedim, ama yine şifresiz olan Cimbom'unkiymiş.

Hiç yorum yok: