28 Ekim 2009 Çarşamba

Dizi ABC'de izlenir!

FlashForward

ABC'nin yeni bombası FlashForward dizisi. 5 bölüm oldu şu ana kadar ve daha ilk bölümün, ilk saniyesinden itibaren hayranlığınızı takla attırabilecek, 40 dakika boyunca çişinizi tutturup, yemeğinizi soğutabilecek bir dizi.

Dizi hakikaten muhteşem başladı. Aynı akıcılıkta ve ihtişamda götürebilirlerse büyük efsane olabilir. Eğer Lost gibi birkaç sezon birden yazıldıysa fenomen olabilir. Yani senaryo önümüzdeki birkaç sezon için hazırsa, neden olmasın? Ki yapımcılar Lost'un yapımcıları olduğundan, muhtemelen öyledir. Ama "hadi 1 sezon/15 bölüm yazalım, tutarsa devam ederiz" tutumu, fenomen adayı olmak için fazla gevşek bir tutum diye düşünüyorum. Gerçi bu benim fikrim tabii, belki de fenomen olan bir çok dizi bu şekilde başlamış olabilir, bilemiyorum.

Dizide bir çok tanınmış yüz de bulunuyor tabii. Örneğin, başroldeki Ajan Mark Benford'ın karısını Lost'taki Desmond Baba'nın efsane aşkı, şerefsiz Charles Wildmore'un kızı Penny canlandırıyor. Benim diğer tanıdığım eleman da, Harold and Kumar'daki rolünden tanıdığım Ajan Noh oldu, ki kendisi tamamen eğlence amaçlı bir popcorn filminden sonra burada bambaşka geldi tabii gözüme. Bir de yine Lost'un efsane karakterlerinden Charlie de dizide bulunuyor.

İzleyin, izlettirin. İzlememekte ısrarcı şerefsizlere ilk bölümü döverek izletin, zaten diğerlerini kendi hür iradesiyle izleyeceklerdir.

2 yorum:

Major dedi ki...

prison break bir sezonluk bir dizi olarak başlamıştı mesela. gerçi 2.sezondan sonra sıçtılar o ayrı..

Enes dedi ki...

İlk 2 bölüm olağan üstüydü. İbre 3. bölümden sonra hızla aşağı düşmeye başladı bence...