25 Ekim 2009 Pazar

En büyük Fener, şampiyon Fener, sağolasın Bünyamin Gezer!

Bünyamin 3 - 1 Galatasaray

Şimdi ben başlasam anlatmaya, bugün 2 GS'lı destekler, 3 Fenerli nasıl koyduk der, 2 tanesi küfür eder, yarın unutulur. Tarih yine 10. yılda Fener Cimbom'u yendi diye yazar, olanlar, hakemin tutumu bilinmez. Zaten bu maçlar skoru için oynanır. Yapacak bir şey yok, kaderi oldu artık Galatasaray'ın. Hiç futbol oynamadığı maçta da yeniyor Fener. Daha 1. dakikada işaretler çakılmaya başladı zaten, Baros'un sakatlanışıyla.. İlk gol zaten ofsayt. Hareketli alanda, defansı şaşırtan adam ofsaytta. Böyle işte. Tebrik ediyorum Fenerliler'i.

2 gün sonra edit: Hala Bünyamin Gezer'in maç genelinde GS'ın aleyhine daha fazla çalıştığını düşünmekle birlikte, aşırı fevri postum için özür dilerim, fazla takozlama daldığımın farkındayım.

18 yorum:

Adsız dedi ki...

şu macında hakemlere baglanması komik, kabullenmek gerek

mentos dedi ki...

kabullenmek... Neyi??

Faruk dedi ki...

tamam hakem kötü olabilir ama bugün gökhan zan'ın yaptıklarını hiç kimse açıklayamaz

Major dedi ki...

hakeme bağlamamak lazım. sonuçta keita nın topu alıp gitmesi hakemi protesto etmesi, leo franco nun son adamı düşürmesi, bunlar sarılık hareketler değil.

bilmiyorum kale arkasında olduğum için mi ama çok fazla elle oynamayı da vermedi hakem.

ayrıca ısınma sırasında çıkan olaylarda her gsli futbolcunun fener maçlarına kavga etmeye çıktığının bir göstergesi mi ne?

Adsız dedi ki...

Koskoca GS'nin koskoca doksan dakika pozisyon olarak nitelendirilebilecek belki de bir tane olayı var ve hakem muhabbeti yapıyorsunuz. Bu kadar küçültmeyin kendinizi.

Bahattin dedi ki...

sanatsal sapık seni!

Çağlar dedi ki...

Kaan, kavgayı bi daha izle. Hiçbir şey yokken Arda'nın önüne atlayıp, olayı başlatan kimmiş..

Eren dedi ki...

Maç yorumu da yap Çağlar sana zahmet. Hakemin tutumu yanlıştır, çok hata yapmıştır. Burdan biri gelir siz de şöyle gol atmıştınız, yenidiğiniz maçta şunu yapmıştınız der, herkes bir suçlu arar kazandığımız için de biz haklıyız vs vs vs ama Galatasaray kazanmak adına hiçbir şey yapmadı. İyi oynayan taraf Fenerbahçe'ydi onu da yaz. O staddan çok zor puan alınır artık bunu da ben yazayım. Taraftarlar da aşırı bir nefret ve garip bir motivasyon yaratıldı. Fenerbahçe o stadda değil 11 kişi 22 kişi oynuyor. Bunun nedeni de sadece Fenerbahçe değil Galatasaray tarafı da bunu yapıyor. Blogda yazdım, okumuşsundur zaten. Galatasray o stadda hiçbir şey yapmıyor açıkcası, bu eli ayağa dolaşma, bu telaşla Galatasaray 11 yabancıdan da kurulsa bu seri bozulmaz..

Major dedi ki...

çağlar, kusura bakma ama olaylar arda'nın başının altından çıkıyor. geçen ali samiyende de olayların baş kahramanı ardaydı. şimdi kimse bana anlatmasın türkiyeye 2 ay önce gelen bir brezilyalının ardaya durduk yere küfür edip sataşacağını. bu arda yeni hasan şaş olma yolunda emin adımlarla yürüyor. şahsen benim takımımın kaptanı en önemli oyuncusu derbi maç öncesi bu hareketleri yapıyorsa ben ondan umudu keserim.

keşke maç sonrası mağlubiyetin verdiği anlık sinirle yazmak yerine bu postu maçtan bir gün sonra atsaydın eli yüzü düzgün bir post çıkardı.

gs'nin ne pozisyonu var da fener hiç futbol oynamadığı maçı kazanıyor diyorsun.

sen bünyemin 3 - 1 galatasaray diye yazarsan sonuna kadar tepki çekersin. en fanatik gsli blogunda bile böyle bir post görmedim ve açıkcası çok şaşırdım senin blogunda bunu görünce.

Major dedi ki...

bu arada üşenmedim gittim baktım. aşağıdaki video nun 2.dakkasına bak çağlar, sence cristian art niyetli mi?

http://www.youtube.com/watch?v=0jnVCCCWOT8

Tuğberk dedi ki...

hocam hakeme bağlamasaydın keşke yahu..ilk golün ofsayt olduğunu kabullensek bile , çok açık bir ofsayt olmadığı gibi orta hakeminde bir kabahati olmadığı aşikar..

Kazım'ın faul çalınmasa Franco ile karşı karşıya kalacağı 2pozisyonda düdük çalınması apaçık ortada..

Penaltıda Franco'nun sarı değil , kırmızı kart görmesi gerek..Çünkü Gökhan Zan o kadar kafasız bir defans oyuncusu ki kaleyi kapamak yerine yavaş adımlarla Alex-Franco mücadelesini izleyip kaleyi boş bırakıyor..Yani bariz gol şansı kesin..Alex gibi bir adamda ordan affetmez zaten..

Yani hakem konusuna geldikten sonra çok hata buluruz..O yüzden işin içinden hakemi çıkarıp yorumu yapalım istersen..Kazım'ın 2 , Alex'in 1 , Guiza'nın 1 , Santos'un 1 , Lugano'un 1 kaçan golü kaçmasa , skor 6-7-8-9 arasında değişirdi..Elbette futbolda böyle birşey mümkün değil ama lafı şuraya getiricem , Galatasaray için böyle birşey sayamıyoruz..Aydın'ın ayağının kaydığı pozisyon dışında , gol dahil Galatasaray'ın pozisyonu yok..

Rakibinden çekinmeyip , kazanacağından emin olan taraf kazandı..10 yıldır olduğu gibi..Galatasaray formasını Barcelona'ya giydirsen yine kazanamaz lafını biraz daha düşündüm güçlü Galatasaray kadrosunun düştüğü aciziyeti görünce..

Saygılar..

Adsız dedi ki...

Tabii ya hakemden ya da Rıdvan Dilmen'den oluyor bunlar. Beceriksizlik, kontrolsüzlük, asabiyet falan hikaye. The Şeytan yazısı bekliyorum bir tane daha.

Çağlar dedi ki...

Hala Bünyamin Gezer'in maç genelinde GS'ın aleyhine daha fazla çalıştığını düşünmekle birlikte, aşırı fevri postum için özür dilerim, fazla takozlama daldığımın farkındayım.

Cassy dedi ki...

bakın fenerli arkadaşlarım

mhk hakeme diyor ki: Bir futbolcu yaralandığı zaman toplanacaksınız 4hakem santrafora geleceksiniz. gözlemciyi çağıracaksınız yabancı maddeyi yazdırıp anons yaptıracaksınız. Bu tekrarlanırsa soyunma odasına gidip bir daha gelmeyeceksiniz. yapabildi mi bünyamin gezer? YEMEDİ, yapamadı.

ilk gol zaten ofsayt. ve ofsayt'ı göremeyen dostumuz da kafası yarılan hakem. ya siz nasıl hakemsiniz? bir hakemin kafası yarılıyor kan revan dikiş atılıyor. o hakem yarım saat sonra maç yönetiyor. o adam o psikolojide ne maçı kontrol edebilir, ne ofsaytı görebilir, ne de pozisyonları süzebilir yahu...

kazım richards'ın maçta 10 defa sarı kart görmesi lazım, görmüyor. adam üst üste faul yapıp ardından inatla bir daha yapıyor. kural kitabı der ki, bir adam üst üste faul yapıyor ve faul verildikten sonra aynı şekilde devam ediyorsa, faulün sertliğine bakılmaksızın sarı kart verilmelidir. verebildi mi bünyamin gezer? yemedi.

kaleci franco'nun yüzüne gözüne her saniye lazer tutuluyor. aradan 3 gün geçti, sözünü eden yok. her yıl Kadıköyde oynanan maçlarda bunlar oluyor, önceki yıllarda Mondragonun kafası yarıldı, korner atan Hasan Şaşın kafasına yumurta dahil herşey atıldı ve daha neler neler..

Galatasaraylı futbolcular da insan onlar da etten,kemikten ve SİNİRDEN yapılmış.Bütün bunlara dayanmak mümkün mü? Daha maçın başında Baroşun kemik kırığı meydana gelmiş bunu saymıyorum.

ben bu kadar çirkef bir camia görmedim.

Mehmet Dinler dedi ki...

Olayı daha önceki senelere getirecekse Galatasaraylılar, Fener'in şampiyonluğu garantilemiş bir halde geldiği Sami Yen'de gördüğü muameleyi düşünsün az.

Major dedi ki...

@Cassy

sen ne zaman gördün sahaya yabancı madde atıldı diye türkiye'de maçın bitirildiğini? hadi sulu derbiyi geçtim hiç mi ali sami yendeki bir fb-gs maçını izlemedin?

en azından kadıköy de maçlar rahatca tamamlanıyor ve en azından fenerbahçeli taraftarlar maçtan keyif alıyor. sami yen'de iki takımın taraftarı da keyif alamıyor maçlardan.

birde "bu kadar çirkef bir camia görmedim demişsin", ben de "mağlubiyet çok koydu heralde" diyorum. bu kadar abartmaya luzum yok lig uzun maraton..

Major dedi ki...

@Cassy

sen ne zaman gördün sahaya yabancı madde atıldı diye türkiye'de maçın bitirildiğini? hadi sulu derbiyi geçtim hiç mi ali sami yendeki bir fb-gs maçını izlemedin?

en azından kadıköy de maçlar rahatca tamamlanıyor ve en azından fenerbahçeli taraftarlar maçtan keyif alıyor. sami yen'de iki takımın taraftarı da keyif alamıyor maçlardan.

birde "bu kadar çirkef bir camia görmedim demişsin", ben de "mağlubiyet çok koydu heralde" diyorum. bu kadar abartmaya luzum yok lig uzun maraton..

Enes dedi ki...

İlk gol ofsayttı, penaltı penaltı değildi direk atladı yani Alex...

Bunların haricinde FB bizden 4-5 kat fazla mücadele etti ve hak etti galibiyeti.