24 Kasım 2009 Salı

Babam ve Barcelona


Barcelona-Inter maçı sırasında babamın reaksiyonları.. Ki babam, futboldan gayet iyi anlamasına rağmen maçlarda pek konuşmayan bir adamdır. Ben maça 7. dakikada dahil oldum, babam başından izliyordu. Yaptıkları presi görünce, "oha nasıl basıyolar lan?" dedim ve babamın cevabıyla muhabbet başladı...

Oğlum daha ilk pozisyonda yaptıkları presi görünce kanım dondu zaten.
Bu ne yaaa? (2. golden sonra)
Bunların oynadığı futbolsa bizim Türkiye'de izlediğimiz ne? (2. golden sonra)
Bacanak Star'ı aç Star'ı.. Barcelona bir top oynuyo, evde kanımız dondu. Hem de Messi'yle, İbo oynamıyolar ha.. (Telefonda)

3 yorum:

ercü dedi ki...

necdet amca :)

Adsız dedi ki...

Hahaha bacanağa telefon etmiş yahu.

Dreamtime dedi ki...

Dün gece resmen şölen vardı. Barcelona mükemmel bir oyun sergiledi. Yüksek tempolu maçlara bayılıyorum.Ben de''türkiye'de oynananlar ne oluyor acaba?'' diye geçirdim içimden.