25 Kasım 2009 Çarşamba

"Gooooooollllllll"

Manchaster United 0 - 1 Beşiktaş (Valla bak!)

Çok iyi lan.. Hayatımda ilk defa Galatasaray dışında bir Türk takımının Avrupa maçında attığı bir golden sonra "GOOLLL" diye ayağa fırladım. Hem de baya yüksek desibelle, daha sonra kendim de şaşırdım. Üstelik esasen United'a sempati duyuyor olmama rağmen. Ben "United, yedeklerle de çıkıyor olsa 3-4 tane atar bırakır" diyordum. Maç başladı, Beşiktaş bastırmaya başladı, yine aynı düşüncedeydim. Ama baya baya oyunu yığmaya başladıkça gaza gelmişim, sonunda Tello çakınca da ayağa fırladım gol diye. Sonuna kadar da süper direndiler. Rüştü'ye ayrı parantez tabii...

Önce Galatasaray, sonra Fener, şimdi Beşiktaş.. Old Trafford zaferlerimizin sayısı artıyor. Darısı Camp Nou'ların, San Siro'ların, Barnabeu'ların başına...

Hiç yorum yok: