4 Kasım 2009 Çarşamba

NBA duası

*** SPOILER *** Two and a Half Men (7x06) *** SPOILER ***

Son bölümden bir replik.. Charlie, nişanlısı Chelsea'nin göğüslerini küçülttürmekten vazgeçmesi için Tanrı'ya dua ediyor:

Chelsea'nin senin harika eserini değiştirmeye çalıştığını biliyorsundur. Ben de umuyordum ki onunla konuşursun ve onu doğruluk ve muhteşemlik yoluna döndürürsün. Âmin. (..) Bir şey daha var. Son zamanlarda konuşamadığımız için kusura bakma, geçen yılki Super Bowl'dan sonra biraz inancımı yitirmiştim. Ama köprünün altından çok sular aktı. NBA finallerinde inancım tazelendi. Kobe üstünde de iyi iş çıkarmışsın bu arada.

İzlerken aklıma kendim geldim direkt. Her büyük maçtan önce dua edip, tutup tutmamasına göre inancımı değiştirirdim küçükken.

Bu arada, blogu tatile sokuyoruz dedik ama, aklıma geldikçe dayanamayıp yazıyorum yine.

1 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.