8 Kasım 2009 Pazar

Okan Bayülgen + Bonus


Disko Kralı'nı izleyemediğim zamanlarda mutlaka indirip izlerim. Ki genelde ilk 1 saatinden sonrasını izleyemem saatinden dolayı. Okan Bayülgen, sevmeyeni çok fazla olsa da acayip adam. Sadece muhabbet edilen bir programı, oturup 3 buçuk saat izliyorum, 5 saat de olsa izlerim. Adam yapıyor abi, topluyor adamlarını, izletiyor, muhteşem. Arka ekip Enes, Aziz, Özgür de güzel çocuklar. Özellikle Enes ve Aziz acayip. Yeni çalışmalarını tavsiye ederim: Senin Kafanı Kırarım Köpek!

Gelelim bonusa. Üstteki kareyi 2 hafta önceki Disko Kralı'nda yakaladım. Geçen haftakini izlemiştim de, ondan önceki hafta izleyemediğim için indirip izledim. İzlerken de bir şarkı* sırasında seyircilerin arasında göründü. Hemen aldım resmi. Sevgilisi falan varsa affola, allah bağışlasın, çok güzelmiş.

*: Şarkıyı söyleyen Volkan Baydar hakkında ayrıca bir yazı yazacağım.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

geçen hafta yaşar üni ordaydı ve bu kızda yasarda okuo tanıorum kendisni