11 Kasım 2009 Çarşamba

Görün ulan bu adamı!


Volkan Baydar! Çok acayip bir adam, çok acayip. Geçen gün Disko Kralı'yla ilgili yazıda ipucu vermiştim. Disko Kralı'nda gördüm zaten ilk olarak kendisini. Daha öncesinde Beyaz'a da çıkmış, denk gelmedim. Pek müziksever, müzik konusunda bilgili bir adam değilimdir, hoşuma giden şarkıyı dinlerim, o kadar. O yüzden bu zamana kadar haberim olmadı muhtemelen. "Şöyle adam, böyle adam" edebiyatı yapmaktan çok, açın dinleyin, izleyin şu adamı. İlk olarak şu 3 linki vereyim, daha fazlasını YouTube vb. sitelerde aratarak bulabilirsiniz:

Farklı bir adam. Yani bizim kültürümüze biraz sofistike kaçabilir, herkes dinlemez muhtemelen bu nedenle, ama gerçekten çok güzel söylüyor yahu. Şarkılarını o kadar tutkuyla ve aşkla söylüyor ki.. Bayıldım. Heba olmasın bu adam, dinleyelim, dinletelim. Lütfen. Kendisi de diyor ki bu konuda; "İlla sözlerini anlamanız mühim değil, insanlar dinlesin, hoşlarına gitsin, gülümsesinler, 'ya adam ne güzel söylüyor' desinler, yeter benim için."

O kadar doğal ve efendi tavırları var ki ayrıca.. Bağlantılı olarak; Eurovision muhabbeti de oldu, gitmek de istiyormuş çocuk. İngilizcesi falan muhteşem zaten. Hatta 3 tane de şarkı göndermiş TRT'ye. Ama Emre Aydın seçildi biliyorsunuz. Hatta Emre Aydın'ın seçildiğini de Disko Kralı'nda öğrendi. Nasıl üzüldü, anlatamam, hiç gizlemedi reaksiyonunu. Neyse. Zaten Eurovision, şova ve reklama dayalı bir yarışma olduğu için bu çocuk gibi gerçekten sanat yapan insanları seçmeleri sürpriz olurdu. Konseptinize sokayım. Sinirlendim.

Ne diyorduk? VOLKAN BAYDAR ulan!

1 yorum:

Cassy dedi ki...

kendisini bu kadar geç tanımış olmak gerçekten de büyük kayıp. hayatımın ya da hayatımızım bir sürü saçma seslerle dolu olduğunu hatırlattı. volkan'ın eurovision kampanyası için ben de beyazıt, okan ve bengü ile birlikteyim. yanınıza beni de ekleyin çocuklar :))