12 Kasım 2009 Perşembe

FM 10 + Bonus

YASAL UYARI: Hamileler, kalp hastaları ve ÖSS'ye çalışanlar bulaşmasın!

FM 10'u indirdim, kurdum ve oynadım. Fenaaa, çok fena. 2 yıldır FM, CM türevlerine elimi sürmeyen ben, ilk oturuşta 5 saat aralıksız oynadım. Dün gece yarısına doğru oturup, sabaha karşı kalkabildim anca, o da cidden uykum gelmişti. 2008 ve 09'un bariz fiyaskoları nedeniyle, en son 2007'yi adam akıllı oynamış biri olarak "bu sefer oldu galiba çocuklar" demek istiyorum. Anlatmakla olmaz, çok güzel ayrıntılar var. Daha kullanışlı, pratik ve hızlı.

Ah ulan bee.. Tam da vize haftasının ortasında yapılır mı bu?

Gelelim bonusa. Hahahahah. Şaka gibi.. Sabri ve Güiza'nın bu türevdeki şakaları baydı, farkındayım. Ama ne yapayım yahu? Bunu koymazsam olmaz. Daha oyunu açtım, 2 tane hazırlık maçı yaptım ve yardımcı antrenörlerden Albert Roca beni gördüğünüz şekilde uyardı: "Aman hoca, Sabri'ye söyle..."

(Üzerine tıklayarak kocaman halini gör)

5 yorum:

Major dedi ki...

msn'de link istedik offline yaptın durumunu üzdün bizi dayı..

Doğuş dedi ki...

ağzına tükürdümün oyunu ya off. 1 haftada 2 sezon bitirdim anasını satıyım. galatasaray efsane, bir an önce emre çolak'ı, serdar eylik'i, murat akça'yı, cem sultan'ı rotasyona sok başkan, pişman olmazsın.

Çağlar dedi ki...

Baba, valla görmedim yazdığını. Warez-bb.org yahu :)

Btg dedi ki...

gs ile çok iyi başlıyorsunuz ama bir süre sonra sarpa sarıyor işler. hücum hattı çok iyi ama savunma hattı çok zayıf. tranfer bütçesi de çok düşük olduğundan birşey yapamıyorsunuz. sezonun ortasından sonra ne kadar rotasyon yaparsanız yapın oyuncular mutsuz olmaya başlıyor vs.. fenerbahçe deseniz çok daha kötü.

Çağlar dedi ki...

Evet, bende de öyle oldu. Çok süper giderken bir anda her şey tersine döndü, çeyrek finalde Euro Cup'a veda edip, ligin 30. maçında liderin 5 puan gerisine düştüm. Sezon sonunda biraz transfer bütçesi sağlanmazsa, Barcelona'ya transferimi isteyeceğim :)