21 Kasım 2009 Cumartesi

Two and a Half Men: 7x08


Arkadaş ne dizi be.. Married with Children'dan beri, bu tarzda bu kadar efsaneleşen bir dizi hatırlamıyorum. Friends'in ilk sezondan sonrasını izlemeyemedim, bir türlü fırsat olmadı, kimi duysam muhteşem diyor, muhtemelen de öyledir, ama bunun yeri çok başka be. Yine yardı bu hafta. Koskoca 7 sene oldu, hala aynı tat..

Barney'in geçen hafta "Daddy's home" nidasını çaktığı How I Met ve Penny ile Sheldon ikilisinin sürüklediği Big Bang'i de hala keyifle izliyorum, ama üçü de aynı gün yayınlanan şu dizilerden birini daha farklı bir zevkle izliyorum hep. Amin.

2 yorum:

Btg dedi ki...

O nasıl bir sahnedir öyle çağlar? :)

Cassy dedi ki...

şarap gibi dizi. yıllar geçtikçe daha da bi güzelleşiyor. alan'ın bir ara takıldığı taş hatun kandi vardı hatırlarsanız, onunla herb arasında geçen şu diyalog tektir benim için mesela.

herb: i’m a doctor!
kandi: a real one, or like alan?
herb: i’m a pediatrician.
kandi: wow, so you’re into feet.
herb: no, children.
kandi: isn’t that illegal?