18 Şubat 2014 Salı

Bekliyoruz


Türkiye'nin gelmiş geçmiş en çok gişe yapan filmi olmasının da verdiği sebebiyetle doğal olarak vizyonda da en uzun süre kalan film oldu. Film çıktığı ilk gün gitmiştim ve izdiham içinde zorla 2 seans sonrasına yer bulup izlemiştim. İşler Güçler dizisinden sonra iyi bir şeyler çıkacağını tahmin ediyorduk ama, çok kötü film olan Çalgı Çengi'den sonra resmen meridyen değiştireceklerini eminim kimse tahmin etmiyordu. Ve filmden çıktığım andan beri, filmin vizyondan kalkıp yüksek çözünürlüklü olarak internete düşmesini bekliyorum. Aylar oldu, hala da bekliyorum..

Bu arada yeni dizileri Kardeş Payı da ilk bölümle yayın hayatına başladı. Çok övüyorlar ama henüz izleyemedim, onu da İşler Güçler gibi internetten takip edeceğim. Kaliteli olacağı konusunda bu kez şüphe yok. 1-2 gün içinde izleyip bir şeyler karalamayı düşünüyorum.

Hiç yorum yok: