19 Şubat 2014 Çarşamba

Hastasıyız absürd komedinin


İşler Güçler dizisiyle yükselişe geçen, Düğün Dernek filmiyle patlama yapan Ahmet Kural & Murat Cemcir önderliğindeki ekibin yeni işi de Kardeş Payı dizisi. İlk bölümü izledim ve gerçek anlamda hayran kaldım. Yine en az İşler Güçler kadar iyi olacağını belli etmiş bir yapımla karşımızdalar. Bu arada Çalgı Çengi, İşler Güçler, Düğün Dernek.. Şu ana kadar hep yaptıkları dizi ve filmlere verdikleri isimler ikileme oluyordu. Bu kez normal bir isim kullanmayı tercih etmişler.

Ekibe giren ve çıkan 3-5 kişi dışında kadro İşler Güçler'e çok benziyor ve beni o dizide de, bunda da esas yakalayan nokta, baş rol oyunculardan ziyade ara oyuncuların müthişliği. Mesela Şinasi Yurtsever yine bomba bir karakterle karşımızda. Ekibe yeni katılan Seda Bakan'ın (üstteki resimde) da oynadığı karakteri baya sevdim. Cemiş Şahin (İşler Güçler'in efsane karakteri Cavit) yine enfes bir karakterle buluşturulmuş. Salih Abi'yi göremedik ilk bölümde, umarım es geçilmez.

Yalnız İşler Güçler'in üçlüsünden Sadi Celil Cengiz'in hem filmde, hem bu dizide olmayışı bana enteresan geldi. Bir kaç ay önce televizyonda "Sadi Celil neden filmde yok?" diye sorulduğunda sadece o dönem Sadi'nin başka bir filmin çekiminde olduğunu, fakat çekecekleri diğer yapımlarda yine birlikte olacaklarını söylemişlerdi. Bu dizide şimdilik yok gibi görünüyor fakat dikkatli gözlerden kaçmamıştır, dizinin çok kısa bir sahnesinde 1-2 saniye kadar göründü. Bakalım ilerleyen zamanlarda oyuncu kadrosuna dahil olacak mı.. Ki umarım olur.

Sonuç olarak güzel bir dizinin daha bizleri beklediği malumumuz. Ben yine diziyi bir kaç güç gecikmeli olarak internetten izlemeyi tercih ediyorum. Hem reklam derdi olmadan, hem de küfürler biplenmeden daha keyifli oluyor.

Hiç yorum yok: