29 Kasım 2010 Pazartesi

3D Merakı #2


İlk izlenimlerim olumlu. Zaten piyasada indirilebilecek pek fazla 3D film yok. Toplasan 2 elin parmakları kadar ediyor anca. Filmlerin haricinde bir çok kısa 3D videosu da bulup, onları da indirdim. Video kalitesi en az 720p kalitesinde olmak üzere, ki artık normal filmleri bile 720p'nin aşağısında indirmez olduk, gayet verim alınabiliyor. Mutlaka bir sinemadaki Xpand gibi teknolojilerin yanına yaklaşamasa da, ev için beklediğimden çok daha iyi kalitede izlenebiliyor.

Hatta kısa videolardan sonra ilk olarak Fly Me To The Moon diye saçma bir çizgi film indirdim deneme amaçlı. Saçma sapan, sikim gibi bir çizgi filmi 40 dakika aralıksız izledim, sırf her sahnedeki derinliği, 3 boyutu görebilmek için. Adamlar harbiden yapmışlar yahu. Ekrana bakınca sanki ekran düz bir tabaka değilmiş de, içi varmış, içinde de derinlerinde film oynuyormuş gibi oluyor. Beklediğimden baya baya iyi. Final Destination 4, Avatar, Fly Me To The Moon, The Journey To The Center of Earth, My Bloody Valentine filmlerini indirdim şimdilik. Baya memnun kaldım durumdan.

Sonuçta 8-10 liralık bir gözlüğe bakıyor tüm olay. Pahalı bir zevk de değil yani. Tabi 8-10 tane film ve 15-20 tane kısa videoyu izledikten sonra, izleyecek bir şey kalmıyor piyasada. Bekleyip, 3D filmlerin çıkmasını bekleyecez artık..

2 yorum:

Major dedi ki...

objeler burnun ucuna geliyor mu yoksa sadece derinlik mi?

Çağlar dedi ki...

Sinemadaki kadar bariz değil ama geliyor..