22 Kasım 2010 Pazartesi

Bende mi bir tuhaflık var ulan?


Assassin's Creed 2'den başlayalım. Oyuna başladım, 20-25 görev yaptım, hala bana amelelik yaptırıyorlar, hala oradan oraya mektup götürüyorum, birilerini koruyorum. Arada iki tane adam kesersem şükredip oturuyorum. Hiçbir aksiyon yok. Tek aksiyon düşmanlardan kaçıp, çatıdan çatıya atlamak. Ulan o da iki kereden sonra sıkıyor..

Gelelim Borderlands'e. Bu daha da berbat. Silahlar zaten bir tuhaf. Herifi öldürmek için 20 mermi harcıyorum. Tuhaf, saçma sapan bir ortam, ne bileyim seveni vardır elbet bu tarzı da. Ama bana uymadı malesef.

Diyeceğim o ki, bakıyorum da, 5-10 kişi değil, dünyanın geneli bu oyunlara tapıyor, bense hiç hazetmedim. Sanırım sorun bende. Gerçi Medal of Honor 2010, Call of Duty BO, NFS Hot Pursuit'i falan günlerdir nefessiz oynuyorum ama bunlar tarz olarak tutmadı galiba.

2 yorum:

Ozan dedi ki...

assain creed 1 de wievpointler var oralara bakıp grevler açıyorsun ama 2 de de aynımı eğer o sarmadıya crysis oyna bence far cry 2 falan

CaRtMaNtR dedi ki...

ac 2'nin sıkıcı ve rutin bir oyun olduğuna katılmam mümkün değil. sırf altair'in zırhı için toplamam gereken önceki suikastçilerin eşyalar için yaptığı akrobatlıklar bile eğlendiriyordu.

hele venedikte sessizce yapmam gereken suikastler ile olay çok daha lezzetli hale geliyor.