27 Kasım 2010 Cumartesi

Türbanlı Sevişgenler


Hani türbanlıya 2. sınıf insan muamelesine kesinlikle ben de karşıyım. Nereye girerlerse girsinler, nerede takılıyorlarsa takılsınlar, umrumda değil. Ama.. Özellikle şu genç jenerasyonda türban kullananların %90'ının isteğiyle değil, aile korkusuyla türban kullandığından eminim. Ailelerin çoğu lafta "ben çocuğumu serbest bırakıyorum, o takıyor" dese de çocuklarla samimi şekilde konuşup serbest bırakmadıkları kesin. Geçen gün sıradan bir barda takılırken aklıma gelen bu mevzuda, amacım türbanın doğruluğunu veya yanlışlığını tartışmak değil, resim de tamamen temsilidir. Ama ailelerden rica ediyorum: Lütfen kızlarınızın başını zorla kapatmayın. Sonra ücra barlarda sevgilileriyle yiyişirken çok komik görünüyorlar lan. Valla bak.

4 yorum:

Mayhem dedi ki...

Güzel tespit azizim , baskı sonucu aileler her istediklerini hic bir sekılde cocuklarına yaptıramaz zaten, türbanı bırak , kac kere babandan habersiz arabayı yuruttun caglar bu devam eder bla bla bla .. türk insanı baskı görürse yapmasada bazı seylerı yapıyor daha zevkli gelıyor orgazm oluyor .

Unknown dedi ki...

başkaaann bugün sabah basıma gelen bi olayda keske dedim türban meselesini yazabilceğim bi yer olsaydı dedim senin blogu aklımdan geçirerek :D hatta msj atmayı bile düşündüm :D düşünce gücü işte :))) neyse olayı anlatıym izmir bornova özkanlarda yürüyorum yaşar üni. dogru gidiyorum saat sabah 11 civarı tam köprünün ayağına 100 metre fln vardı karsıdan topuklu ayakkabı dar pantalon giymiş 25-30 yas arası full makyaj türbanlı 1.80 boylarında(topuksuz!!) bi hatun gelio elinde telefon inceden de güzel :D olm ugur bakma günaha girceksin derken kendi kendime hatunla aramızdaki mesafe kısaldı kısaldı ve ben dehsete düştüğüm o konusmaya sahit oldum......!!! ablam telefonun ucundaki erkeğe serefsiz o.cocugu gibi tabirler kullanarak ve yüksek sesle konusarak sokakta gayet rahat yürüyordu..simdi traji komik olan bu konusmayı bi hatunun yapması mı,bu konusmayı sokakta yüksek sesle cevresinden gecen herkesin duyabilceği sekilde yapmasını mı,bu hatunun türbanlı olmasına mı bi anlam veremedim.garip bi ülkede yasıyoruz cidden .

Jordi Metal dedi ki...

Sinemada da çok yiyşiyorlar.

Adsız dedi ki...

Geçen Konya'da tramvaya bindim. O NE LAN?! Hatun giymiş incecik bir tayt,altında topuklu , üstünde ufacık bi deri ceket , harika bir makyaj. Bu ne güzellik, bu ne seksilik, bu ne karizma. Götürüp eve kaçıracaktım valla. Nası canım çekti anlatamam. Vay aq dedim, o gidince hayat enerjim söndü.