2 Kasım 2010 Salı

Amk AMC!


Boardwalk Empire, Event gibi yeni dizilerin revaçta olduğu şu günlerde aklım hep onda. Mr. Walter White. Yani Breaking Bad. Çok açık söylüyorum, 3. sezon finalini izlememden bu yana geçen onca aya rağmen, Spartacus gibi insanlık dışı bir şaheseri henüz bitirmiş olmama rağmen, hayatımda izlediğim en güzel dizi. Açık ve net. Çekimler, oyunculuk, senaryo, atmosfer, kara mizah...

13 Haziran'da biten 3. sezonun ardından bu yana, hala daha 4. sezon tarihi belli değil ve 2011 yaz sezonunda yayınlanacağı kesinleşmiş gibi. Artık Haziran mı olur, Temmuz mu bilemiyorum.. Sebebi ise, bir bölümün aşağı yukarı 3 milyon dolar fiyata mal olmasından dolayı, dizilerin çok olduğu şu dönemde yayınlamayıp, reytingleri garantiye almak istiyorlarmış. Ben onu bunu anlamam. Diyeceğim o ki, yeni bir sezon için 1 koca sene bekleten AMC'nin ta amına koyim. Hani havalar soğumuşken, soğuk kış gecelerinde, elimizde sıcak bir kahveyle ne de güzel giderdi. Ama yok ki... :(

3 yorum:

mentos dedi ki...

http://www.amctv.com/originals/The-Walking-Dead/

AMC'ye laf yok.

Major dedi ki...

olm bu nre lan her gün farkı bir diziyle geliyorsun hayatımın dizisi diye.. house, spartacus şimdi de bu..

Çağlar dedi ki...

Eheh yalan söyleme olum bi tek BB'ye öyle bi ifade kullandım. House ve Spartacus de olağanüstü diziler, onları da bayılarak izliyorum, orası ayrı.