10 Kasım 2010 Çarşamba

"Baş belası" mı demiştim?


GTA 4'ü yüklerken yaşadığım engebeler yüzünden oyun için bu tabiri kullanmıştım. Lafımı hemen geri alıyorum. Bir Assassin's Creed 2 yükleme macerası geçti ki başımdan, evlere şenlik. Neyse, anlatmakla uğraşmayacağım. Ubisoft Login, Product Key, Ubisoft Game Launcher.. En sonunda isyan edecektim. Muhtemelen yüklemeye çalışanların bir çoğu da yaşamıştır benzer sorunları. Korsan oyuncuların işi git gide zorlaşıyor. Herifler ellerinden geleni yapıyor engellemek için. Oyunları indirip yüklemek de gün geçtikçe daha zor bir hal alıyor. Herhangi bir oyun için mümkün değil, bu kadar uğraşmam, silerim gider ama bu oyunun ne kadar acayip olduğunu çok duyduğum için baya bir uğraştım.

Oyun gerçekten inanılmaz. Henüz başlarında olmama rağmen değdiğine eminim.

Hiç yorum yok: