15 Kasım 2010 Pazartesi

Yönetim İstifa!


Şimdi açıp bakmaya üşendim de, zamanında Galatasaray'daki tek kanserin yönetim olduğunu söylemiştim. Bugün de görüyoruz ki, sorun ne Skibbe'ymiş, ne Rikjaard'mış, ne de futbolcular.. Gerçek kanser, hiçbir şeye somut çözümler üretemeyen, transferde, takım içi yönetimde, hiçbir şeyde ağırlığını ortaya koyamayan Galatasaray yönetimidir. Yönetimi istifaya davet etmek bu taraftarın en büyük hakkıdır.

Çok sabreden GS taraftarı da, son maçta sahaya arkasını dönerek, yapılabilecek en sabırlı, en terbiyeli protestoyu yaptılar. Helal olsun.

* Tabii futbolcuların suçu yok derken, yukardaki şerefsizi hariç tutuyorum.

4 yorum:

brk dedi ki...

sadece servet mi? ali turan, ayhan, msarp, hbalta gibi hıyarlarıda şunun yanına eklesek ?

ygtylmz dedi ki...

Sadece Servet derseniz olmaz. Çok adam var şerefsiz diyebileceğin.

Çağlar dedi ki...

Aynen öyle ama başı bu 76 numara çekiyor ne yazık ki..

Mayhem dedi ki...

caglar yonetım kendi derdine düsmüs , futbolcu aldıgı paranın derdine , galatasaray kimin umrunda, yeni stadın kaymagını yemeden istifa edermi adnan amca , liseliler simdi helvacının önderliginde galatasarayı yenıden ele gecirme derdine düsmüs , sahada 11 ruhsuz pic bitsede gitsek derdine düsmüs. Artık galatasaray yenılınce eskisi kadar üzülmüyorum taraftarı buna alıstırdılarya helal olsun , hagi'm napsın bombayı verdiler eline sucu hagiye yükleyecekler. bir cok oyuncuyu devre arasında gönderecekmıs nereye gonderiyosun kontrat var sozlesmen var he deyince kimseyı gonderemezsin fatih terim akıllı insan vesselam ilkten kızmıstım ama simdi hak veriyorum neden gelmedigini. Galatasaray ı cıkar kapısı sanıp ele gecirmeye calısan picler , 11 ruhsuz ibne bu durumda başarı beklemek hayal olur zaten