4 Kasım 2010 Perşembe

Upgraded


AMD Athlon II x2 250 - 2.0 GHz İşlemci
4 GB DDR3 667 MHz Ram
1 GB GeForce 9500 GT
250 GB HDD

Tabii DVD Writer'ı falan yazmadım. Nitekim başlıktaki gibi kasayı upgrade etmedim, kendikasamı cüzi bir rakama satıp komple yeni kasa toplattım. Yorumcu arkadaşlardan biri sormuştu kaç paraya mal olacağını. 650 TL gibi bir fiyat çıktı bu sisteme. Ekran kartını istediğim düzeyde yakalayamadım ama 180-200 liralık bir tane koyarız ihtiyaç olduğunda. Önümüzdeki 1 sene falan hiçbir şeye ihtiyacım olmayacak. 1 sene sonra ekran kartıyla birlikte Ram'leri de 1033 MHz'e yükseltirim, olur biter. Ana kartı yeniledik ya, o bana yeter. Zamanla, ihtiyaç oldukça yenilerim artık.

Bekle beni GTA IV, NBA 2k11, FIFA 11, Medal of Honor 2010. Evet hepiniz!

1 yorum:

Fatih'ten Kalan Yarım Şarap dedi ki...

dayıcım, fallout new vegas çok tatlı olmuş, öneririm.